Finns det någon mer som mådde dåligt innan möhippan?
Jodå... här är en tråd jag skapade för länge sedan angående vi som inte ens ville ha hippor:
gamla.brollopstorget.se/Forum-14-11/m4046497-3.html
--------------------------------------------------------------------------------------------
Och här pratar vi om dom där tärnorna som inte riktigt förstår att dom lägger massa stress och press på den som ska gifta sig
gamla.brollopstorget.se/Forum-22-67/m4088396.html
-------------------------------------------------------------------------------------------
Jag sparkade en av mina bästa vänner från platsen som tärna (står om det i trådstarten till länk nr 2) delvis för att hon höll på att retas och trissa mig hela tiden om vad jag skulle få göra för pinsamma saker och vilka kläder jag skulle få ha osv osv. Och även fast jag sa till på skarpen flera gånger att hon gjorde mig ledsen och stressad, att mitt magsår till och med hade gått upp - så fortsatte hon "för det hör ju till"...
Så... jag vill alltså bara visa att du inte är ensam, det här är något som har hänt och diskuterats i flera år. Och om vi fortsätter diskutera det så kanske framtida brudar slipper den här pressen :)