• Dreaming81

Köpes: Dekoration i röd, kungsblå eller vit?

När gifter du dig och behöver dekorationen??
    Jag gifter mig om en månad och tänkte sen sälja dekorationen jag har i rött och spets  Hjärta

• Dreaming81

Detta är de jag tänkte sälja efter vårt bröllop:
    * Stolsöverdrag 79st - spetstyg som ligger över stolsryggen (vi har armstöd på våra stolar). Tyget är IKEA Gulldis
    * Röda organza band att knyta runt stolsryggarna, 100st
    * 24 st vita IKEA Knoppa lakan
    * Massvis med spets - dukar, som vi tänker lägga över Knoppa lakan på borden
    * Hemma gjorda ljuslyktor, spets med rött sidenband runt (glasburkar som jag limmat spets på)
    * Vinglas från IKEA 85st
    * Champagneglas från IKEA 72st
    * Glas skål TRYGG från IKEA - jag ska använda dom med röda "gele kulor" och nån vit blomma i på borden
    * 16st Glas flaskor med kork - IKEA korken
    * 5 st röda små ramar på fot (för att numrera våra långbord) - IKEA Tolsby

Har även röda "siden" löpare som jag tänker använda till borden som vi inte ska äta vid, tex buffe m.m. Kommer inte ihåg antalet nu. Tror att de är 5 eller 10 st.

Är de nått som kan vara intressant??

• Dreaming81

Mickis85 - om du skickar ditt tfn nummer till mig via meddelande så kan jag sms dig bild på stolsöverdragen (tycker de är lättare än att lägga in de på datorn för att maila dom) Glad
    Stolsöverdragen är alltså spetstyg som jag "fodrat" en del av på insidan med vitt tyg - för att inte färgen på ryggstödet på våra stolar ska skina igenom.
    Är du intresserad av de röda organzabanden att knyta runt stolarna oxå??

Pris:
    Stolsöverdrag - 600kr för alla (bara spetstyget har kostat 900kr + fodringen och allt svett å tårar under "tillverkningen")
    Röda organzaband - 300 kr för alla (man kan kanske använda dessa som löpare oxå om man bara vill ha en smal)

Detta med reservation för att de inte ännu är använda, jag antar att de inte kommer att bli fläckar eller så på (men kan inte garantera de förrens om 3 veckor)

Svar på tråden Dekoration i röd, kungsblå eller vit?