Anonym (Anonym) skrev 2015-06-01 23:21:33 följande:
du kan ju omöjligt tro att han bara fantiserar om dig när han onanerar? fantiserar du bara om honom?
det ena utesluter inte det andra ju.
för mig låter det som ett bekräftelse behov hos dig. eller kanske naivitet.
som du beskrev dina vänner som tillät porr men egentligen kände sig fulare, äldre, tjockare osv. då är det ju onekligen kommunikation med sin partner de bör jobba på, men framför allt sin självkänsla.jag förstår absolut att man blir besviken och arg när den ene lovat att inte titta men gjort det, men om man är emot det och hen inte vet för att man har sagt det är okej, då får man jobba på sin självkänsla och kommunikation.
jag tänder inte på att han ser på porr, men det stör mig inte alls. jag jämför mig inte med tjejerna, för de är bara fantasi, jag finns. han är inte mer benägen att vara otrogen för att han ser på porr ibland.( du har inte sagt det, men ville få med det ändå) inte ens om en av dem skulle flyga på honom och vilja ha sex med honom skulle han vara intresserad, för att vi är ihop och ska gifta oss, och vår relation är stark och mkt respektfull och kärleksfull TROTS att han runkar till lite porr ibland.
du ger intrycket utav att se det som att porr och onani bara händer vid missnöje i en relation eller är extremt sällsynt. jag tror noll % på det.man tar väl till onani om tillfälle ges, annars lite sex, men för mig är det två olika saker. jag förstår att du är nöjd att han inte kollar på porr och att han fantiserar om dig när han drar i tuppe , och ja, det låter som att ni har en fin relation, men det har vi med porrtittande killar med
Ja alltså, haha, hur ska jag säga detta. Det blir väldigt privat med tanke på att det är ett öppet forum, tur att man är hyfsat anonym, haha.
Eftersom att du frågar... Min kille har inte onanerat sedan innan vi blev tillsammans, det kan tyckas märkligt att jag vet detta, men, våra liv är i princip totalt synkade, vi är hemma tillsammans och går i skolan tillsammans, reser tillsammans, träffar vänner tillsammans, handlar och är på stan tillsammans, vi är kort och gott med varandra precis hela tiden, med några få undantag. Låter jättehemskt, i know, hade jag också tyckt innan jag träffade honom! haha. Vi vill helst vara i samma rum jämt, så det är ingen av oss som brukar gå och stänga dörren om sig för att få vara ifred, så, ja, jag vet. Såvida han inte passar på att dra en handtralla de gånger han påstår att han går och skiter, men då skulle jag bli orolig då han isf skiter alldeles för sällan.
Som jag sa innan skulle jag bara tycka det var trevligt om han skulle gjort det, har frågat och sagt att det är okej, att det skulle vara mysigt, men han säger att han inte får ut ngt av det, han vill hellre vara med mig. Han säger att han hellre väntar på mig, eller har mig i telefon, eller kollar på bilder jag skickar, om vi skulle råka vara ifrån varandra en natt, och sen knullar han skiten ur mig när jag kommer hem ist. Haha. Om man får säga så;)
Men svaret på din fråga är Ja, jag fantiserar bara om honom. Jag längtar efter honom och blir bara tänd på honom. Jag har liksom stängt av sådana tankar mot alla andra. De finns inte. Skulle nog bara bli äcklad av mig själv om jag ens försökte tänka på någon annan, och hade inte blivit tänd. Tanken har aldrig ens slagit mig sedan jag blev kär. Och ja, jag vet att han är likadan. Vi har pratat om sådant långt innan vi blev ett par, och han har alltid varit väldigt "monogam" och absolut inte "promiskuös", eller vad man ska kalla det, innan han visste att jag var intresserad tillät han sig inte ens att tänka sexuella grejer om mig, då han kände att det skulle bli fel om han tänkte sådana tankar om mig då jag bara ville bara vän med honom. Då han typ kände att han isf inte förtjänade mig. Hans logik, inte min ;) Men det är nog så vi känner om varandra nu, att vi inte förtjänar den andre om vi inte bara är till varandra.
Ibland blir jag faktiskt helt förundrad, han skulle kunna vara typ Jesus eller någon. Skulle jag dö idag skulle han aldrig ha sex med någon annan i hela sitt liv, det är jag helt övertygad om. Jag förstår att han är one of a kind, och att många inte ens skulle vilja ha det så som vi har det, inte så mycket "spänning och drama" på den fronten, vilket många par verkar behöva för att upprätthålla gnistan? men vi har det så jäkla bra, och är så lyckliga konstant, så för oss passar vårt liv perfekt. Har aldrig varit lyckligare i en relation!
Som jag försökte förklara så tycker jag inte porr är fel, om partnern tycker att det är okej. Du kan tolka mina inlägg som att jag, i ditt fall, menar att porrtittadet nog är betydligt mindre nu än om du inte funnits med i bilden, iaf. Haha.
Det är inte så att jag säger att man inte kan ha en bra relation med en porrtittande man, men jag tror kanske att den hade varit bättre om man som partner får känna sig som "the one and only". Att man kanske vill ge den andre mer på samtliga plan. Men det kanske bara stämmer in på mig och inte på er andra. Jag är ingen allvetare, talar bara av egen erfarenhet.
Men jag måste bara fråga, om han tänder mer på en annan kvinna så att han vill titta på henne när han fantiserar, hellre än att titta på dig, känns det, ärligt talat, inte lite tråkigt för dig? Jag hade verkligen inte känt mig speciellt uppskattad då, utan mer bara som a piece of meat som han trivs med och tycker är rar och bakar goda bullar, och som råkar ha hål som är sköna att doppa i, och som finns tillgängliga, medan han har tjejen från porrfilmen, som han hellre tittar på, i huvudet? För att uttrycka mig lite krasst.
För mig är sex så mycket mer än bara den fysiska sexakten. Ger jag mig till honom fysiskt vill jag vara den enda i fantasin också. Annars kan han lika gärna gå och doppa i porrskådisen, det gör liksom ingen skillnad för mig om han ändå tänker på henne.
För mig är kanske sex samma sak som kärlek när man är i en relation. Vill inte att han tänker kärlekstankar eller gör kärleksgrejer för någon annan heller. Vi kanske är ensamma om att tänka såhär 2015. Haha. Vi är nog varken naiva eller i ngt extremt behov av bekräftelse, vi är nog bara rätt ovanliga, om man ser till vad ni andra skriver. :)