Strippa på svensexa?
Den dagen jag och tjejen slutar titta på andra snygga människor så är man nog fanns död inombords lite. Dessutom är det mer tjejen än jag som påpekar de där tuttarna eller röven på gymmet på andra tjejer.
Jag tittar på söta flickor och snygga tjejer och det är självklart att tjejen kollar på andra med. Bara fråga man är ett par och älskar varandra kan man väl fortfarande uppskatta något fint.
Nu skall jag inte ha en svensexa men skulle inte vilja ha en strippa på.den oavsett av två anledningar.
Ett jag har jobbat mycket med sådana tjejer och inom entertainvärlden så det intresserar mig inte.
Två en tjej som skall klä av sig inför mig skall man också ligga med ifall. Annars är det bara frustrerande och waste of time.
Men för de som tycker det är fräckt och exotiskt är det egentligen inte värre än att se en halvnaken tjej på stranden. För de visar inte musen i vanliga fall på ett uppträdande bara dansar sexigt och visar upp sin kropp i ett par minimala trosor. Tsss ser ju nästan mer naket på krogen än så ;)