Tips för hur jag kan placera borden i partytält!
Det vore ju bra att veta hur stora bord du har, annars är det svårt att placera det
Det vore ju bra att veta hur stora bord du har, annars är det svårt att placera det
Skall ni ha buffe eller bli serverade, skall det finnas bord för maten och dryck, presenter mm
Vi kommer ha buffé men inte i detta tält, utan det kommer stå under tak bredvid.
Måtten på borden har jag inte fått än, men jag gissar att det är typ som du skriver 180x90. Tältet kommer stå på vårt trädäck så det blir plant underlag.
Förmodar att det blir U-dukning, men jag saknar inspiration och tänkte att det brukar ju alltid vara någon som har fina bilder av hur de dukat.
Tack snälla för tips & hjälp Nightrod
Du är ju grym Nightrod!!
åååh jag kommer ha mitt inomhus. men detta var ju skitsmart...
har ju en uppmålad idé hur jag vill ha det men vet inte vad min lokal kan med :)
fina och tydliga bilder. så inspirerad jag blir av detta! :D
Super Nightis! Det blir nog fler än TS som får nytta av dina "skisser". Du som har vana av evenemang osv, vilket av dessa alternativ tror du är att föredra för en bröllopsmiddag?
Om man har en U-form, ska folk sitta på insidan av U:et också?
Denna placering är vi inne på i dagsläget.
Borden skall sitta ihop med varandra men vi har satt lite mellanrum på ritningen för att lättare hålla isär "lagen" som vi kommer ha på lite poängpromenad liknande tävling, före och under middagen
Ingång....
Vätter mot resterande delar av byggnaden...
Inget är bestämt och jag tror vi kan hålla ihop borden mycket mer och få mer plats, men vi har varit vääldigt generösa med måtten för att vara på den säkra sidan
Vad använder ni för program att göra "dukningen" med?