Jag börjar tänka om om just stolarna, som du säger så vill man ha det fint och enhetligt.
Jag gick fram till ostdisken och frågade om de hade tilltugg och de ska plocka fram lite förslag till oss tills på fredag. Meddelar då vad det blir . Det som var bra med Ica Mirum var att det var hjälpsamma och kunde tänka sig fixa lite snittar och har mailat oss med frågor vad vi tycker om osv.
Vi skickade ut "save the date" mms idag till folk. Jag tror att om du ber folk reservera ert datum så kommer de till ert bröllop. Vi tänkte skicka inbjudningskort i februari. Allt är så spännande nu!
Jag hoppas få tag på serveringspersonal! hihi, skulle vara skönt att veta att det funkar .
Så fint ni har tänkt med verandan, ska ni ha musik innan vigseln? Jag har min bror och hans flickvän som sjunger och spelar guitar.
Vart beställer du organzatyg? Jag skulle vilja köpa klänning i butik eller iaf få prova men får se vad det blir. Är det försent att kolla på det i januari? skulle vilja gå på den här bröllopsmässsan , jag är sååå velig när det gäller klänning. Ser fram emot den dagen jag har den känslan som du har, att ha hittat klänningen!
Vad har du tänkt för skor ? Jag skulle vilja ha klack, frågan är om man orkar hela dagen med klack.