Min mamma kommer inte
Min mamma och min lillebror kommer inte på mitt bröllop, det gör verkligen ont alltså.
Min mammas och min relation har varit väldigt upp och ner men har varit hyfsad de senaste 2 åren.
Nu ska vi gifta oss min bättre hälft och jag och hon kommer inte. Först så sa hon bara att hon trodde att inte kunde få ledigt. Vid ett senare tillfälle sa hon att hon skulle göra allt hon kunde för att komma.
Idag räddades vi som hastigast och hon sa något jätte konstigt. Hon kan inte komma för att skolledningen kommer just den dagen. Jag känner att det måste vara skitsnack. Hon är biträdande rektor på en skola, men jag tycker att det ju borde vara lättare att få ledigt då än om hon fortfarande hade varit lärare? Och om nu skolledningen kommer så är det ju viktigare att rektorn är där än biträdande? Eller? Jag vet inte. Min lillebror ger samma anledning, får inte ledigt ifrån jobbet. Men nu kommer det som får det att knya sig i magen på mig, båda två har hela den här veckan varit lediga från jobbet för att jaga älg i Norrland!! Hur kan det ens vara möjligt att chefen säger ja till jakt i en HEL vecka men inte en dag för ett bröllop?
De vill inte komma va? ; (
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-13 21:17
Det ska förstås stå träffades och inte räddades.