Bröllop 2017, vilka mer?
Jag hoppar in här - vi planerar bröllop i Juli 2017! Den 10:a april bestämde sig min blivande för att gå ner på knä och fria under vår resa i New York! Så kär i min förlovningsring och bara ler var gång jag tittar på den.
Vi har gjort en första gästlista och budget. Det kommer vara runt 60 gäster och vi hoppas kunna ha en budget runt 75 000 - då ingår inte förlovningsringar och skor till mig, då det redan är köpt. På lördag ska vi ut och titta på en lokal, en gammal stenlada som byggts om till festlokal samt en vit kyrka. Hoppas de faller oss i smaken!
Klänning vet jag på ett ungefär vad jag önskar, och vi har bestämt oss för två tärnor och en best man. Tärnorna kommer förhoppningsvis bära marinblått vilket är A's favoritfärg och best man kommer ha rosa fluga.
I och med att frieriet skedde i NY kommer vi ha amerikanskt tema på maten. Efterrätten är bestämd: Peanut butter cups som min syster kommer göra. Min bror jobbar som musikproducent så han kommer specialskriva bröllopsvalsen till oss.
Jag längtar!