Bröllop 2017, vilka mer?
Hej!
Jag och min fästman ska också gifta oss sommaren 2017, någon gång i augusti. Har dock inte spikat datumet än. Vi ska inte gifta oss i kyrkan utan det blir utomhus någonstans i min lilla hemby i Västergötland, nu bor vi i Skåne.
Vi har några lokaler att välja mellan, typ logar och bygdegårdar, så vi ska kolla lite när sommaren närmar sig och därefter boka in och därmed spika datumet.
Men det är ju sååå kul att planera! Han friade till mig i november och sedan dess dess har jag surfat åtaliga timmar på bröllop!
Vi träffades när vi reste i Sydamerika och har gjort en del resor sedan dess, vilket gjorde att min mamma med en tår i ögat sa: jaha men ni kommer väl ändå gifta er utomlands!
Vi har haft planer på det, men jag vill ha den stora festen med alla nära och kära! Så det blir här hemma, men med visst resetema.
Gästlistan ligger i dagsläget på 120 personer, men mycket hinner hända på nästan 1,5år. Jag vill dock ha ett stort bröllop där alla vänner från olika håll och kanter får träffa varandra och festa och ha kul!
Jag är ute efter lite annorlunda detaljer till bröllopet, någon som har några bra idéer? Det kan va på allt från dekoration till lekar, och nåt roligt med bröllopshäftet.
Tar tacksamt emot idéer!
Wiiieee!!! Tänk att man äntligen planerar det där bröllopet som man drömt om sen man var barn!!