Bröllop 2017, vilka mer?
Hoppar in här :) jag och min fästman pratar om att gifta oss 20 eller 27:e Maj nästa år :)
Hoppar in här :) jag och min fästman pratar om att gifta oss 20 eller 27:e Maj nästa år :)
Nu har vi bokat kyrka och lokal för vårat bröllop om lite mer än 1 år :)
Jag och sambon har precis börjat planera målet är bröllop i augusti eller september 2017.
Har dock väldigt svårt att bestämma mig om jag vill gifta mig borgeligt eller kyrkligt..
I kväll ska vi förhoppningsvis ha sista planeringsmötet med vår bröllopsplanerare, sen är det bara alla papper som ska skickas in och postas till Grekland.
Brudklänningen håller jag på att fålla, min fästman måste köpa sig en kostym och så måste jag välja ring.
Vi skulle inte ha några tärnor osv, men nu blev det så att min bästa vän ska vara det ändå. Ska jag köpa hennes klänning? Hur brukar man göra?
I kväll ska vi förhoppningsvis ha sista planeringsmötet med vår bröllopsplanerare, sen är det bara alla papper som ska skickas in och postas till Grekland.
Brudklänningen håller jag på att fålla, min fästman måste köpa sig en kostym och så måste jag välja ring.
Vi skulle inte ha några tärnor osv, men nu blev det så att min bästa vän ska vara det ändå. Ska jag köpa hennes klänning? Hur brukar man göra?
Ja jag har inga problem med att köpa hennes, undrar bara hur det brukar gå till
Däremot har min klänning krympt i garderoben sen jag provade den senast för ett år sen Så kan det gå, får se om jag hittar någon ny jag tycker om!
Och bra jobbat med viktnedgång! :)
Jag har å andra sidan försökt lägga på mig vikt, mitt BMI ligger äntligen på normalviktig så jag vill inte tappa dom kilon jag gått upp. Men hittar jag ingen nog fin klänning nästa onsdag så får jag lösa det :)
Nej nu är typ allt klart! Ska posta några papper till brölopsplaneraren i Grekland och sen är det mest att vänta och längta :D
Superstarkt jobbat!! Jag hoppas din klänning sitter perfekt på din dag!
Hörrni en annan fråga. Ni som har brudtärnor, får de present? och får de present innan eller efter vigseln? Min kollega sa en rätt smart sak förut. Och det är ju att en present innan man går upp i bridezilla-mode kan ju vara pepp nog att hålla andan uppe trots att bruden flippat lite... Annars blir det bara som ett litet plåster på såren...
Hur gör ni?
Hur går det för er? Vi har precis skickat in vår godkända hindersprövan till handläggaren på rådhuset. :D Whop! Och beställt lite småpryttlar till goodiebagsen. Spräckte också 100-gränsen på JA-OSA-listan förut.. :O
Åh vad härligt! :D Vi kör nedräkning nu. 82 dagar kvar....