Hur gör man?
Hej hej!
Vi gifter oss också i juni nästa år :)
Vi har bokat lokal och bestämt plats för vigsel. Vi gifter oss borgerligt och kan boka vigselförättare som tidigast tre månader innan så det får vänta.
Vi har bestämt ett tema så att det ska bli lättare att bestämma dekorationer och sånt. Maten är bestämd, vi ska bjuda på grillbuffe. Jag har köpt min klänning då det kan va lång leveranstid på dom om man har otur.
Save the date kort skickade vi ut i augusti till våra långväga gäster, inbjudningarna kommer vi skicka i februari/mars någongång.
Kläder till sambon är bestämt men inte köpts än, vår son ska ha likadana kläder. Kläder till dottern letar jag efter (barnen ska va brudnäbbar).
Jag vet hur jag vill ha mitt hår och har kontaktat den frisör jag vill ska göra hår och sånt men hon ville avvakta lite med att boka då hennes syster och hennes bästa vän skulle gifta sig nästa sommar med.
Men vi har i det stora hela bestämt allt redan så nu ska bara alla inköp göras och de planerar vi att göra nu så fort som möjligt för att slippa massa utgifter sen