Fler tjejer som ska fria skottdagen 2016?
Hej på er!
Jag ska fria nu om två veckor! Jag har precis bokat hotellrum och middag på ett slott i stockholm (2 mil ifrån där min pojkvän jobbar). Jag kommer gå tillväga såhär:
Jag åker till slottet (från Jönköping) för att checka in. Där kommer jag göra mig iordning och förbereda på rummet. Ställa champagne (som vi köpte förra året i paris!) på kylning, sprida ut rosenblad osv... sedan åker jag till hans jobb och kidnappar honom. Kommer dra en vit lögn och säga att jag har skjutsat två kompisar till Arlanda och eftersom jag är i närheten så säger jag att jag ville passa på att åka iväg och äta middag med honom. När vi kommer fram till slottet ska jag låtsas som att jag inte har varit där innan och så äter vi vår middag. Inga konstigheter liksom. Efter middagen måste vi ju ta en rundtur på slottet (såklart). Rundturen avslutas vid vårt rum där jag har förberett med att tända några led-ljus (haha) för att sedan tända några få levande ljus (det brukar ju vara känsligt med levande ljus på hotellrum) när vi kommer in. Jag tänker att vi öppnar champagnen, dricker lite (kan behövas... nervööööös!!), och sedan kommer jag berätta för honom hur mycket jag älskar honom och hur mycket jag uppskattar honom. Sedan kommer jag avsluta med att fråga om han vill spendera resten av sitt liv med mig och om han vill gifta sig med mig. Jag får se om jag går ner på knä... Tänkte köpa två enklare ringar till oss som vi byter ut senare.
Så är mina planer! :)