Fler tjejer som ska fria skottdagen 2016?
Jag ska fria på skottdagen!
Fler?
Det är 3 månader kvar och jag är taggad, nervös, bubblig och förväntansfull.
Jag ska fria på skottdagen!
Fler?
Det är 3 månader kvar och jag är taggad, nervös, bubblig och förväntansfull.
Iiik bara 9 dagar kvar!!
Mamma är nu helt involverad i planen. Känns bra att ha någon att spåna med.
Jag måste ju trolla lite med nycklar denna dag eftersom att min pappa ska hämta barnet på förskolan åt mig, och då behöver både nyckelbricka och dörrnyckel för att komma in hemma hos oss.
Vi har en extra till dörren nånstans men inte bricka. Och jag kan inte lämna mina till förskolan på morgonen för jag ska ju hem igen sen (är sjukskriven).
Så min plan är att gömma sambons nycklar så han inte hittar dem när han ska iväg (har hänt förr att de varit borta, både pga hans slarv och vårt barn, haha. Och vi är ju alltid hemma när han kommer hem så ingen panik kommer att uppstå)
Så kan jag lämna hans på förskolan.
;) Man får inte vara dum!
Marinellan:
Shit vad krångligt det lät, men du löser det nog galant skall du se!
Skönt att ha någon att bolla lite med. Jag har berättat för lite fler än jag tänkte så har några stycken som jag kan sprida min nervositet med. Är nog mest för jag inte kan hålla tyst så istället för att berätta för Jon så berättar jag för alla andra :P
Marinellan:
Shit vad krångligt det lät, men du löser det nog galant skall du se!
Skönt att ha någon att bolla lite med. Jag har berättat för lite fler än jag tänkte så har några stycken som jag kan sprida min nervositet med. Är nog mest för jag inte kan hålla tyst så istället för att berätta för Jon så berättar jag för alla andra :P
Nu när jag sitter vid telefonen kan jag passa på att visa min ring (eller visningsexemplaret av den!)
Visst är det svårt att låta bli att berätta för allt och alla, man får bara tänka efter så inte "fel" person vet så det avslöjas
Snusse:
Åh vad fin ring!!!
Visst är det svårt att låta bli att berätta för allt och alla, man får bara tänka efter så inte "fel" person vet så det avslöjas
Snusse:
Åh vad fin ring!!!
Min mamma vet, och tre kompisar. Hade egentligen inte tänkt säga det till den tredje men jag har också så sjukt svårt att hålla tätt.
Just det. Tjejerna i scrapbookbutiken vet också, hahaha.
Min mamma vet, och tre kompisar. Hade egentligen inte tänkt säga det till den tredje men jag har också så sjukt svårt att hålla tätt.
Just det. Tjejerna i scrapbookbutiken vet också, hahaha.
Fina servettringar! Ja, idag är det bara en vecka kvar. Jag vill dock att tiden ska gå fortare..... Vill sätta på mig ringen nu nu nu! :)
Fina servettringar! Ja, idag är det bara en vecka kvar. Jag vill dock att tiden ska gå fortare..... Vill sätta på mig ringen nu nu nu! :)