Bröstförstoring
Jag har gjort bröstförstoring och med facit i hand ångrar jag verkligen mitt beslut av klinik och kirurg. Är opererad av Dr Tuve Mårtensson och det var ingen trevlig upplevelse. Resultatet var minst sagt icke tillfredsställande, osymmetriskt och estetiskt rent förfärligt. Jag har delat med mig bitar av min upplevelse på ett välkänt "bröstforum" men moderatorn valde att ta bort mina inlägg, vilket kanske inte är så förvånande då sajten delvis sponsras av Citadellkliniken. Jag valde till slut att vända mig till en helt annan klinik i Stockholm efter att totalt tappat allt förtroende för Tuve Måtensson och Citadellkliniken. Det var rent ut sagt fruktansvärt att befinna sig i en beroendeställning till en klinik och kirurg som inte bryr sig ett dyft när man får komplikationer. En bekant som arbetar inom sjukvården tyckte absolut jag skulle anmäla Tuve Mårtensson till Socialsyrelsen men jag var helt utmattad och orkade inte psykiskt. Något jag så här i efterhand ångrar eftersom jag inte önskar min värsta fiende få genomlida samma pärs som mig.