Vad hade DU velat ha av detta? Samt tips på alkoholfritt?
Hej Radhuspinglan.
Slänger iväg ett litet svar till dig
Jag är en stor lax älskare. Så för mig hade det blivit varmrökt laxfilé med färskpotatis. Vilket också är roligt att bjuda på då ni ska ha ett sommar bröllop. Till fisken tar jag gärna ett glas vin. Eller nåt finare mousernade vitt vin. Bubbel till fisk kan vara riktigt gott.
Snittar och fördrink tycker jag passar toppen. Det är nästan standard här hemma när jag och sambon bjuder på fest. Och har kollat runt med våra vänner så dom inte tyckte det var för tråkigt, med dom verkligen gillar det för ingen annan brukar bjuda på sånt. Så kör hårt på det tycker jag
På nyår hade vi en alkoholfri drink som bestod av (alkoholfri) Cider med smak av äpple & lingon. Som jag sen hällde i en matsked flädersaft (outspädd)i och sen la i massa små fruktbitar och krossad is. Blev super gott. Nästan som ett alkoholfritt bål. Vilket uppskattades av våra köranade vänner på nyår.
Avec tycker jag är lite hur man själv vill göra. Men personligen hade jag nog skippat just avecen och bjudit på 2 glas vin till maten
Kram på dig