• Smallshoes

Säljes: Brudklänning spets stl. 36/38

En helt ny, oanvänd brudklänning i stl 36/38. 
    Det är snörning i bak så den går att justera i storlek.
    Passar en brud som är 157-163 beroende på klackskor. 

Modellen är en A-line drop waist med capital train. Handsydd. Hjärtformad ringning utan axelband samt "inbyggd bh" och sitter riktigt bra utan att kännas lös. Vacker spets som klär kjol och överdel, delas av med ett stilrent band för en mer slimmad siluett. Ett litet släp i bak med otroligt vackert fall. 

Klänningen är i ivory. Medföljer även slöja med kam, också handsydd, som går till ungefär midjehöjd och även en underkjol för vackrare fall. 

Den är aldrig använd eftersom bröllopet ställdes in..

Jag kan tänka mig 2500:- för allting vid snabb affär. Finns i Göteborg. 
    Vid frågor kontakta mig gärna! 

Provade att lägga upp bilder på denna annons men vet inte vad som hände då den aldrig kom upp. Så maila mig gärna eller skriv här för bilder/information. 

ottossson@gmail.com

Mvh/ Emma
  • Svar på tråden Brudklänning spets stl. 36/38
  • Smallshoes
    Mollemelon skrev 2016-01-28 11:05:14 följande:

Hej! Bild tack ! Info@malinekstrand.com, jag är längre. 170. Tror du den kan förlämgas på ett snyggt sätt?

Hej!
    Ja det tror jag absolut. Det kanske dock beror på vilket bröllop du ska ha. Men eftersom släpet är lite längre kan det vara snyggt med en spetskant därfram. Den är ju som sagt längre för mig och även med klackskor, så visst kan det gå om du har lågskor. Det är lite upp till dig och vem du låter göra förlängningen. Men till ett romantiskt bröllop tror jag du kan få en riktigt vacker detalj på den!
    Maila mig om du vill ha bilder, då det inte verkar gå här i tråden. Misslyckas varje gång ;p 
Svar på tråden Brudklänning spets stl. 36/38