mrswahlgren2018 skrev 2018-02-08 20:07:11 följande:
Går finemang! Varit på IKEA och inhandlat grejer...sedan hittade vi en florist som kör för halva priset i utbyte mot bilderna på blommorna som våran fotograf kommer ta, hittade henne på blocket, vida blommor tror jag hon heter!
Vigselprogrammen kom på posten igår! Wiiiiii!!!
Åååååå detta med klänningen!! Asså jag gick in på Stockholm brud och fest och det var kärlek vid första ögonkast!!! Ska se om jag lyckats bifoga bild på den här! Den kommer när som helst till butiken, beställde den vid mellandagarna och dom kunde fixa expressleverans! Skulle levereras i slutet på Februari, början av Mars! Kanske tidigare, håller tummarna :)
White One, modell "Tamara"
Schysst deal med blommorna! Vill ha en STOR brudbukett som ser lite vild och egenplockad ut men insåg rätt snabbt att bara en liten bukett kostar en hel del haha. Sen Kanske man ska ha blommor till dekoration också.
Jättefin klänning! Jag letar efter något i spets och kanske chiffong i kjolen men inget släp. Tycker det låter ungefär så som alla enklare brudklänningar men har inte hittat någon som känns 100 än haha.