• Maggi

    Nya "bröllopsgalna" vänner och en ny BT-träff

    Hejsan hej!
    Vänner kommer och går, men det finns ju alltid plats för nya trevliga vänner.

    Det vore toppen att ha en ny BT-träff och träffas och umgås och kanske kan vi bli ett litet gäng, som kanske kan knyta vänskapens band *fnissar* (poetiska skall vi alla vara)

    Har väldigt lite vänner och de vänner jag har gäller just nu envägskommunikation, jag ringer alltid, de ringer aldrig. TRIST! Man tröttnar ju i längden.

    Har ett förslag:
    På torsdag kväll eller kanske en bröllops-snacks-lunch på fredag?

    Hör av er. Längtar redan efter massa svar, för det finns en hel del gbg:are här!

    Kramar i söndagsmörkret, Maggi

  • Svar på tråden Nya "bröllopsgalna" vänner och en ny BT-träff
  • Ellte

    Träffas och umgås låter trevligt... Tyvärr (?? näe...) är jag i London torsdag och fredag... Kan på måndag eller tisdag efter 17 eller onsdag efter 18.30...

  • KUS

    Tisdag eller onsdag passar bäst för mig oxå, men jag kan på torsdag. Efter 18!

    Härligt!!!
    :)

  • Maggi

    Typiskt. Är uppbokad mån och tis och onsdag jobbar jag kväll fram TILL 19.00

    Men , men!

  • Maggi

    Vad kuligt. Har ju missat era bt-träffar, men är jättesugen på att "jiddra" bröllop!

    *fnissar*

  • ulliania

    Vet precis vad du menar med envägskomunikation, man ska alltid tanka på dem men dem behöver inte tänka på mej.
    Slutade ringa vissa och hör å häpnad dem ringde aldrig, vänskapen dog bort och den var tydligen inte nåt att kämpa för.
    Nya vänner som inte blir avensjuka när det händer nåt bra skulle vara trevligt.

  • KUS

    Torsdag då? 18,30? Var tycker du? Fröken Olsson har blivit ett stammis-ställe men jag är öppen för förslag ;)
    Det finns ett nytt ställe på Teatergatan som verkar jättemysigt, men jag har aldrig varit inne där. Tror det heter Teatergatans café eller nå´t sånt. Nå´n som vet?

    Jag får fjäska lite med sambon, torsdag råkar vara enda kvällen HAN inte jobbar sent...

  • ulliania

    Såg nu att ni håller till i Göteborg, jag bor i västerås.
    lycka till med er BT-träff

  • Maggi

    Får se. Vi kanske skall avvakta lite och se! Vi ser när mest människor kan! Kul om vi i alla fal blir 5 pers!

    KRAM

  • Gift Anna

    Hej!

    Här är en till som gärna vill lära känna fler vänner,tyvärr så är torsdagar ingen bra dag för mig,men beastäm ni dag tid och plats så får jag se om jag inte är uppbokad med kör-öövning,credo eller annat! :D

Svar på tråden Nya "bröllopsgalna" vänner och en ny BT-träff