• Maggi

Nya "bröllopsgalna" vänner och en ny BT-träff

Hejsan hej!
    Vänner kommer och går, men det finns ju alltid plats för nya trevliga vänner.

Det vore toppen att ha en ny BT-träff och träffas och umgås och kanske kan vi bli ett litet gäng, som kanske kan knyta vänskapens band *fnissar* (poetiska skall vi alla vara)

Har väldigt lite vänner och de vänner jag har gäller just nu envägskommunikation, jag ringer alltid, de ringer aldrig. TRIST! Man tröttnar ju i längden.

Har ett förslag:
    På torsdag kväll eller kanske en bröllops-snacks-lunch på fredag?

Hör av er. Längtar redan efter massa svar, för det finns en hel del gbg:are här!

Kramar i söndagsmörkret, Maggi

• Svar på tråden Nya "bröllopsgalna" vänner och en ny BT-träff
  • Maggi

Gift anna! Så du håller på med credo! Kuligt, känner väl till dem. Har läst i andra inlägg att du är med i kör! Vilken?

Kram Maggi

• Maggi

Ingen som hakade på iden om en lunch på fredag???

KRAM Maggi

• Gift Anna

Lunch på fredag blir nog lite svårt eftersom jag går i skolan då,har verksamhetsförlagd utbildning ,(VFU)i ett par veckor framåt.
    Maggi,har du varit på tordagsmötena på credo?

• Maggi

Har varit där någon gång. Gick ju på LM Engström tog studenten 99! Letar efter en kör, gärna kristen. Lovsånger gör en hel liksom!

• Maggi

Gift anna! Ska vi chatta en stund här på BT? Vi verkar ju ha lite gemensamt iaf!

Kram Maggi

• Gift Anna

Maggi,det låter som en bra idé!jag går in på chatten nu!

• nallemaja

Kan någon ta på sig att lägga ut ett nytt inlägg när det är bestämt en dag och tid? Jag kommer gärna om det inte krockar med något annat som inte går att flytta på...

• Snuttan aug -04

Är intresserad om det blir en träff denna veckan, inte under helgen. Ska kolla tråden och håller tummarna!

God Natt!

• Ullegumman

Hejsan!

Att träffa nya människor är alltid kul!
    Jag hänger gärna med efter jobbet ngn vardag då det passar.
    mvh Ullegumman

• ijkå

En vardag är bäst för mig. Kan man inte ta en drop-in-träff eftersom vissa vill ha tidigare och andra senare. Om man bestämmer från 17.00 och framåt. Vad tycker ni?

• KUS

Nu känns det som nån får ta tag och sätta en tid....
    Själv vill jag inte bestämma ;)
    Men jag kan onsdag och tprsdag den här veckan och är jättesugen! Slutar 18 men jobbar centralt så till Fröken Olsson tar det bara tio minuter!

När kan flest?
    Onsdag eller torsdag?

Kram Ulrika

• Snuttan aug -04

ONSDAG!!
    Bra ide med drop-in efter 17!
    Fungerade även förra träffen Jag provade.

• ijkå

Om det är denna veckan vi pratar om kan jag inte för min pojkvän är bortrest. Däremot nästa vecka är helt tom.

• ijkå

KUS, kunde du bara ojämna veckor eller? Det var ju inte meningen att klampa in så som jag gjorde Ta veckan efter i så fall. Om vi bestämmer en datum några veckor framåt är ju chansen större att fler ser tråden. Maggi tyckte väl att torsdagar var bäst!

• KUS

Jag kan denna veckan. Vilken koll du har ijkå :)

Jämna veckor går, men då har jag mina flickor med mig!

• Maggi

Hejsan alla goa männsikor!

Jag tycker det låter som en jättebra ide att ha en drop-in-kväll! Vi kan ju säga från 17.30 och framåt. Lägger in denna träff som en egen ny bt-tråd!!

Kramar Maggi

Svar på tråden Nya "bröllopsgalna" vänner och en ny BT-träff