GLAMIRA-seriöst företag?
Det är på riktigt det värsta jag vart med om.
Jag beställer en 30årspresent till min flickvän. Dem gör fel under produktionen vilket gör att jag inte får den i tid till födelsedagwn och dem bara rycker på axlarna. ca två veckor efter förseningen skulle kommit så kommer ett paket på posten. jag öppnar paketet och finner att dem har skickat en annan kunds förlovningsring till mig. Jag ringer upp och dem rycker på axlarna och lotsas som om det regnar. Den andra kunden vars ring jag har är hysterisk på sin sida då han har planerat ett fint frieri och det här kan sabba allting för honom, så vad gör då Glamira, jo... Dem håller min 30 års present som gisslan och säger att när jag skickar ringen så skickar dem min flickväns halspand. Helt otroligt. Jag skickar in och dem säger att dem ska erbjuda mig fri kostnad för DHL. :?!? Men hallå? För TRE veckor sen klickade i att jag ville ha DHL express som skulle ta2-3 dagar??! Ni har gått ca 20 dagar över den tiden nu:?!? Så klart ni inte kan ta betald för en något som ni inte hållt. TILLSLUT får jag hem det jag beställt efter en OTROLIG mängd tid, ork och energi (säkert 20 samtal från deras kundtjänst och DHL) och för att inte tala om min sambo som inte fick sin present. Och har jag blivit kompenserad ett enda öre?? NEJ. Jag till och med bad om att få någon form av kompensation då jag tycker att beteendet var helt bissart. Efter att inte fått det ville jag prata med nån högre ansvarig, å fick då till svar att jag inte fick föra dialog med cheferna för att dem inte ville ha kontakt med kunder. Så här står jag nu. Sjukt missnöjd och betalat fullpris med vinstmarginal till ett företag som totalt lurat och förstört för sina kunder. Chockad... Glamira är det sämsta företaget jag stött på gällande kundservice och jag önskar inte ens min värsta fiende råkar ut för dem. Dem kunde tydligen inte brytt sig mindre om deras kunder enligt min uppfattning. Deras vinst verkar vara det enda som är viktigt för dem.