Bröllop 2019
Hm jag har inte Facebook så vet inte hur det är men tycker själv att det är rätt lätt här, bara att logga in sen står nya händelser på min sida! Jag skulle så gärna vilja ha någon att skriva med som svarar ofta, så man kan få igång som en chatt och snacka loss om bröllop, förstår dock att studier går före bröllop såklart haha! Funderar på att gå med i och öppna en tråd på Familjeliv.
Hm vet inte riktigt, har nog bara googlat runt och hittat klänningar jag gillar, vi har lite samma tanke. Jag vill ha hellånga, möjligtvis tunt skärp i midjan vitt/rosa, classy precis som du tänkt (inte för urringat, ej axelbandlöst i kyrkan) men bara en liten spetsärm som täcker. Vi tänkte nog köra färgtema dammblå med detaljer i gammelrosa. Så du ser att vi har verkligen samma smak du och jag!
Haha låter kanon, ska ni ge tackpresenter på bröllopet? Jag tänkte nog bara ge något enkelt, typ ett smycke att ha till bröllopet (som fråga alltså) Sen får vi se med tackpresenter vad min fästman tycker.
Haha låter bra, viktigaste är att man tar de stora besluten själv utan att låta någon påverka. Vi vill inte ha särskilt mycket lekar, det är nog därför jag vill vara med och bestämma. Jag är rädd annars att de kommer bli massa knasiga pinsamma lekar som inte passar oss/vår släkt. Vi vill ha en lugn och fin middag men ett par enkla frågelekar eller så som gästerna inte behöver involveras i om de inte vill kan vi tänka oss.