Inlägg från: Fagas fästmö |Visa alla inlägg
  • Fagas fästmö

Billig dopgåva??

"Alla" köper spargrisar och silverskedar och annat förutsägbart. Köp hellre något mer personligt som passar just det barnet. Fråga föräldrarna om det är nåt de önskar sig särskilt mycket åt den lill*. Träd i Vi-skogen var en jättebra idé. Kläder eller leksaker som de behöver kanske? Medlemsskap i en supporterklubb? En söt liten trästol med barnets namn på..

Är du händig kan du kanske fixa nåt själv. Mina barns pappas kusin broderade tavlor med födelsedatum, längd och vikt samt dopdatum och deras namn till mina barn.

Ekorren.

• Fagas fästmö

Mitt inlägg försvann! Jag tycker att det är kul att ge nåt annorlunda. Träd i Afrika är en kanonidé! Mina barn fick en massa silverskedar och ramar och sparbössor, hur kul är det?

Pappans kusin hade broderat doptavlor med barnens namn, födelsedatum, vikt o längd, samt dopdatum. De var jättefina och hänger på barnens väggar än idag.

Är du pysslig kan du ju göra fina saker själv, men ett tips är att fråga föräldrarna vad de verkligen vill ha till sitt barn. En gullig servis med barnbestick är rätt kul tycker jag. Eller en liten stol med barnets namn på..

Lycka till! Ekorren.

• Fagas fästmö

Hmm.. Magiskt nog så kom det fram trots felrapport från min dator.. Ja, ja. Nu fick du mina tips två gånger.

Ekorren.

Svar på tråden Billig dopgåva??