Ny träff i Göteborg?
Hej!
Nu tycker jag att vi ska lysa upp vintermörkret med en lussekatt på Fröken Olsson!!!
Måndagen den 1 december klockan 18,30.
Jag och Ellte kan, nån mer???
Hej!
Nu tycker jag att vi ska lysa upp vintermörkret med en lussekatt på Fröken Olsson!!!
Måndagen den 1 december klockan 18,30.
Jag och Ellte kan, nån mer???
nallemaja,har skickat ett till dig! :)
*JiNx*
Jag upprepar det KUS skrev tidigare:
"I say this only once:
Alla är välkomna; gifta, blivande brudar, gamlingar, ungdomar, nykomlingar och nervösa!"
och gör ett eget tillägg: Det är alltid kul att träffa fler nyfikna brudar. Alla har olika ideer och inspirerar varandra. Vi ses på måndag!
Jag kommer hemskt gärna med på någon träff men jag kan inte på måndag-typiskt! Brukar Ni träffas ofta?
Jag kan inte eftersom jag ska jobba på måndagkväll. Hoppas att ni andra får kul iallafall!
lilla L
Hi hi lilla L, då kan jag ju ta med mina inbjudningskort den här gången ;)
Bowlingen på fredag blir svår för oss. Vi har barnen och de ska på kalas på olika ställen....
Verkar som vi blir en del! KUL! Tack snuttan ;)
Jag kanske kan smita förbi när jag slutat bara för att få en glimt av inbjudningskorten?
Hur gick det för O i helgen? Vi höll alla tummar vi hade.
Vi får ta bowling en annan gång, eller nåt annat kanske? F gillar bowling bättre än jag gör, kanske för att jag är så usel och han betydligt bättre? Det är inte kul att alltid förlora och att alltid förlora med många poäng...
Vi kan ju spela i lag, då blir det jämnare!
O kom åtta! Jättebra, vi var stolta föräldrar och hon var överlycklig! Tummarna hjälpte helt klart :)
Kram!
Jag undrar vad F skulle säga om han var tvungen att spela i par med mig *fniss*
Har ni nån helg över?
Kul för O
lilla L
I´ll be there! Mmm... lussebulle å glögg! Har dem glögg på fr. Olsson? Det borde dem iaf!
Snälla söta gulliga ni som ska komma kan inte ni ta med en massa fina inbjudnings/meny/program kort mm. Behöver lite inspiration!
Ska försöka komma på måndag.
Ska se om jag kan komma ihåg att ta med mig mina "försök" på inbjudningskort mm.