Vad ska jag göra ?!!? *LÅNG*
Hej alla mina söta "vänner"..
Jag måste ha råd..
I förrigår var jag o fikade men min vännina (som har pojkvän sedan 4 år tillbaka) Vi pratade om allt.. tänk er ALLT.. ! Sex, killar, jobbet o.s.v
Sedan började hon berätta hur hon tycker att tjejer e det finaste hon vet och började ta min hand o smeka den :-0 och jag drog bort den.
Men jag förstod inte, vad hon ville ha ut av det
Efter några timmar sa hon:
-Jag måste berätta något för dig.
Så jag tänkte ok.. SHOOT..
Hon berättar att hon e Bisexuell!! Ok, jag visste inte hur jag skulle svälja det, men fortsatte att lyssna. Jag sa till henne om pojkvännen vet, o hon sa att han blir K*T på att hon har S*X men tjejer..
Ärligt talat kunde jag inte svälja det, för att hon gick in på hur dom hade samlag, hur bröst e det finaste som finns och hela köret gick till. Jag kände mig äcklig.. För att jag mindes hur hon hade tagit på mina bröst och tyckte att jag hade fina bröst. Jag har bytt om i samma rum, hon berättar hur hon tycker att jag e sexig och kvinnlig. Vet ni jag känner mig äcklad!! Sen på väg hem fortsatte hon med DETALJER om hur tjejer e underbara under samlaget. Och mitt i hela tog hon mig på rumpan.. Du hoppade jag till, och hon sa: -Lugn jag ska vara SNÄLL, om du vill ska jag visa dig en sak o du vill du inte tillbaka..
Jag vände mig om och fortsatte att skynda mig hem.
Och efter detta vill jag faktiskt inte ha nåt med henne att göra, inte för att hon e Bi utan att jag vet att hon vill förstöra mellan mig o min fästman.. För 2 månader sedan sa jag till min fästman att hon verkar lite skym, men sket i det..
Vad tycker ni jag ska göra???