*JINx*
Du slår mig som en rätt snäll tjej. Kom ihåg att sätta gränser. Precis som när du sa till att hon inte kan ta dig på brösten.
(Skaffa dig en blablabla? Älskare? ja, det skulle förstöra, det tycker jag inte du ska. Elektrisk leksak? Det behöver man inte ha, men det kan väl vara kul för en del par. Och en del singlar.)
Ja, jag tycker också det är konstigt att de i deras relation har olika regler för henne och honom.
Tänk på att det inte är så att hon sitter inne med sanningen. Du behöver inte ha sex med tjejer för att hon har det, Du behöver inte anamma deras syn på trohet.
Det vet du säkert, men det tål att påpekas en extra gång. Du behöver inte bli berörd. Kanske inte dina åsikter heller automatiskt är sanningen, men de är dina och lika giltiga som hennes. Tro på dig själv!
Du är inte "äcklig"! Det enda du gjort är vara åtråvärd. Det kan både straighta killar och gaytjejer reagera på. Men du är trogen, så låt inte det bekymra dig.
N_o_b_b_a henne!
Det är det du måste göra.
Om du slutar vara kompis med henne beror på, om hon inte respekterar ett "nej tack" så är vänskapen slut så klart, och om det verkligen är hundraprocentigt säkert att hon sabbar så är vänskapen också slut.(Men jag vet inte vad hon gjort som tyder på det).
Men jag tycker att hon borde få en liten chans att vara en bra kompis efter nobbningen. Man kan vara kompisar även om man är olika.