• Maria-79

    Strix gänget!

    Halloj! Jag gör en ny tråd som vi sa... Tack för igår! Det var jättekul! Hoppas vi kan ses igen efter jul och nyår någon gång. Då ska jag nog ha fixat fram lite olika inbjudningar och så, så får ni komma med råd... Jag är ju velig av mig, som ni kanske märkte igår!? Vore ju kul att se era inbjudningar och program mm också... Ha en fortsatt bra helg allihopa! Vi hörs o ses!

  • Svar på tråden Strix gänget!
  • Maria-79

    Hur går det för er allihopa??? Händer det något? Igår började jag med at knåpa ihop inbjudningskorten, festprogramet och vigselprogramet på datorn... Får väl se hur det slutar... om jag får ihop det... Ska bara ut och köpa papper och sånt också!
    Vi kanske kan ses i samband med mässan den 31/1? Det vore ju kul att gå på den i alla fall... Kram på er!

  • Maria-79

    Hallå! Jag har bestämt mig för att gå på bröllopsmässan som är den 7-8 feb. på WTC i stället... Är det någon av er som vill följa med? Det vore kul och få sällskap!

  • Maria-79

    Hejsan! Någon annan kanske kan hänga med på mässan?

    Är så nöjd o glad för idag har vi varit på Panduro och köpt papper för att göra inbjudningskort. Jag har gjort ett par stycken nu och det blir superbra tycker jag i alla fall... Ska göra försättsbladen till festprogrammet och vigselprogrammet i samma papper så det blir nog fint.

    Hur går det för er andra då? Vore kul att höra lite... Kram kram!

  • Maria-79

    Hej ia04! Det vore kul! Du kan ju maila mig... maria_elbrand@hotmail.com Hoppas fler kan hänga på! Visst kan du få tips ang. inbjudningskorten Jag har ju värsta pysselverkstaden här!!!
    Kram kram!

  • Maria-79

    Lördag passar utmärkt! r.a.b, ska du mé? Vi höres närmare... Kram!

  • Maria-79

    Hej hej! Ja, det blir super! Har skaffat barnvakt eftersom sambon jobbar... Vi ses!!!

  • Maria-79

    Vad kul det ska bli!!! Vi ses!

  • Maria-79

    ia04, hur går det med fotografen jag tipsde om? Om du vill ha mer tips så tänkte jag ge dig ett till här Ringde idag och skulle höra efter vad Sultans konditori har för priser på bröllopstårtor. www.sultans.se Det var väldigt billigt tyckte jag!!! 1250 kr för 70 till 90 personers. Tre våningar. Man får välja precis vilken tårta man vill! Inget 35-40 kr/biten som jag trodde... Det skulle ju ha blivit 2500 i så fall för oss... Man lämnar också 300 kr i pant för ställningen men det får man ju tillbaka. Men ni kanske fixar det på annat ställe... Men ett tips i alla fall...

  • Maria-79

    Hej ia04! Kul! Ja, du... hennes verkstad ser ju kanske lite omodern ut men hon är verkligen duktig.
    Fråga gärna om du vill ha fler tips på tex transport eller nåt... Jag är ju hemma i de krokarna så...
    Vi hörs!

  • Maria-79

    Majsan 80; Kan jag hjälpa dig? Vad vill du ha hjälp med? Hör gärna av dig...

  • Maria-79

    Har inte kollat denna tråd på ett tag ser jag... Majsan... Har du bestämt dig ang. klänningen eller vill du ha smakråd? Har du bilder så man kan kolla? Själv köpte jag ju en halterneck och det känns jättebra. Själv skulle jag inte känna mig bekväm i en axelbandslös... men det viktigaste är ju att du själv känner att det är rätt.

    Kram!

Svar på tråden Strix gänget!