Fler med åldersskillnad?
Finns det fler med ålderskillnader mellan parterna här?? Jag är 21 och min sambo 32. Visserligen spelar ålder ingen roll, men det är ändå kul att höra om det finns flera.
Finns det fler med ålderskillnader mellan parterna här?? Jag är 21 och min sambo 32. Visserligen spelar ålder ingen roll, men det är ändå kul att höra om det finns flera.
Antar att 11 månader inte räknas
Lite mer än 8 år skiljer det här.
När jag äntligen lyckades hitta min pusselbit visade det sig att han var 15 år äldre än mig!!!
15 år mellan oss
Jepp, 13 år mellan oss!
Jag började tro att jag var ganska ensam med ålderskillnad här... Vad skönt att det är några fler..
Jag är 5 år äldre än min man, fast vid 42 och 37 års ålder är det väl rätt obetydligt.
Vi har 14 år mellan oss. Det har aldrig haft nån betydelse, i alla fall ingen negativ. Min make är 44 och jag är 30.
Det skiljer 6 år på oss. Det är inte mycket att hänga i julgranen ;) I alla fall inte nu när vi är 28 resp 34. Det märktes tydligare då vi träffades och var 20 resp 26, inte så att det gjorde vårt förhållande svårt utan mer på yttre grejer som hur stor möjlighet man haft att spara ihop pengar, vad man mindes från sin barndom osv.
Mellan oss är det 18 års skillnad. Han tog sitt körkort en månad innan jag föddes(!)(vilket jag brukar påminna om när han tycker att jag är risig på att fickparkera)