• sar

Ingen ägglossning, hurblir jag med barn??

Hej på er!

Undrar om det är någon som har erfarenhet eller varit i samma situation. Har nämligen haft anorexi i 10år och först de senaste tre åren har jag varit bra och är sk frisk. Har dock inte fått tillbacka min mens trots normal vikt i tre år. Min längtan efrter barn är stor och min fråga är nu om det är någon med liknande situation eller erfarenhet om utebliven mens under många år. Har ni kunnat få barn och i så fall vad är det man hjälper ägglossningen med?

Vad har ni haft för biverkningar?

Vore väldigt tacksam för svar!!
    MVH,S

• Svar på tråden Ingen ägglossning, hurblir jag med barn??
  • sar

Tack för informationen! Kunnde tyvärr inte hitta någon info på familjeliv. Skulle det finnas i forumetstrådar eller i de fasta länkarna under hemsidan?

Vet mollie vad Pergotime har för biverkningar?

Har varit hos gyn för ett tag sen och var väl fotfarande tveksam om allt som rör barn så hon ville vänta med att berätta om hur de olika preparaten fungerar och hur man går till väga. Så jag fick inga svar direkt. Ville därför fråga om det var någon som visste. Det krävs ju rätt mycket tankeverksamhet och överväganden om fördelar, nackdelar och den ekonomiska biten om man tänker skaffa barn. Den ekonomiska delen kan man väl aldrig bli för rikför att skaffa barn om man säger så.
    Pluggar nu men känslan att skaffa barn är så stark, man är ju bara orolig över sina studier.

Tack snälla ni för era svar!

Kram, förvirrad!

• sar

Tack snälla för råden och tipsen!
    Lite mer lättad.
    MVH, S

• sar

Hej på er!

Har fått tillbacka min riktiga mens!!!

Trode aldrig att det skulle hända dessutom två dagar efter att jag postat min fråga till er, konstigt!!

Har nu fått andra saker att tänka på. En fråga: Är det normalt att min mens är så tät som 19 dagar? Fick min mens 15 dec och varade i 5 dagar(20dec) fick den igen 02jan borde jag kolla upp det eller kan det vara en reaktion på att jag inte haft någon mens på så länge?

Kram, Sar

Svar på tråden Ingen ägglossning, hurblir jag med barn??