• Fru Kirta

Vad skall jag göra?

Jag tycker att det verkar som din kille har fastnat för nån sorts besatthet. Han kanske tycker att sex ska vara på ett visst sätt och du tycker inte likadant och då uppstår en konflikt. Jag tycker du ska stå på dig, ditt välbefinnande är viktigare än vad han kanske har fått för sig att man ska göra i sängen. Han får helt enkelt acceptera att du inte vill det han vill. Om han inte gör det, så verkar det inte då som han inte vill respektera dig?

Jag förstår ändå inte hur en människa som lever i en långvarig parrelation kan njuta av någonting som den anda parten uppenbarligen finner äckligt. Stör det inte honom att kräva av dig saker som du inte mår bra av?

• Fru Kirta

Jag hade bara läst ditt ursprungliga inlägg när jag svarade på din fråga och sedan läste jag vidare och kom till ditt nästa inlägg. Då blev jag förbannad. Tror han att han lever i en p o r r f i l m?
    Han verkar inte ha någon respekt alls för dig, så jag tycker du ska fundera på om du får någonting utav denna relation överhuvudtaget.

Svar på tråden Vad skall jag göra?