• SeCa

    BT-Träff i Malmö/Lund

    I lördags 17 jan. hade vi en trevlig BT-träff i Malmö, vi blev ett litet gäng tillslut. Vi gick på ett cafe och fikade och pratade om allt mellan himmel och jord.

    Tänkte att vi kunde ha en ny BT-träff i Malmö i slutet av jan. eller i feb.

    Är någon intresserad?

  • Svar på tråden BT-Träff i Malmö/Lund
  • cherlindrea

    Jag kan hela den helgen. Men den 14-15 är jag bortrest.

    *vinkar hej till charmtroll*

  • ia´s

    Den 7 el 8 feb..spelar ingen roll för mig, funkar båda dagarna.
    Är det eftermiddag eller kväll som gäller?
    Jag kommer med tåget, så för mig passar båda alt.
    Kramizar....

  • SeCa

    Går kl. 13,30 bra för alla som vill vara med, eller är det för tidigt?

  • cherlindrea

    Tiden passar bra för mig.

  • SeCa

    En sammanställning av vilka som kan den 8 feb kl. 13,30 (Rätta mig om jag har fel)

    - cherlindrea
    - ia´s
    - HeH

  • charmtroll

    Passar mig med!

    *vinkar tillbaka till cherlindea*

  • Fröken B

    Hepp! Vad innebär nu detta? Kan nybörjare i sammanhanget få lite inf? Känner mig klart villrådig. Stöd från likasinnade hade inte skadat. Är ni en skara särskilt initierade, känner varandra sedan länge, eller är den enda gemensamma nämnaren ett inbokat bröllop?

  • HEH

    Fröken B:

    Jag var med och fikade i lördags, ingen av oss hade träffat varandra innan. Det var en brokig skara - en som gifter sig i maj, en som gifter sig nästa sommar och 2 med fasta förhållanden som hoppas på frieri snart... Det var mycket prat om det mesta, men självklart bröllop och förhållanden. Den gemensamma nämnaren är nog mest att det är kul att träffa nya människor med liknande "intresse" - och inte fanatiskt eller superinitierat på något vis!

    Alla som vill är välkomna!

  • Fru Kirta

    Är som syntes gift, men jag gillar BT-träffar :D Så jag vill gärna med. Första veckan i februari passar bra, jag är ledig helgen 7-8.2

    *vinkar till charmtroll och cherlindrea*

  • ia´s

    Låter kanon!!
    Jag är som sagt redan gift (nyårsafton-03)...kan kalla de nygift....men jag tycker detta ska bli såååå roligt!!
    Hör av er om mötesplats, runt stationen hade passat mig perfekt eftersom jag kommer me tåget och inte e riktig "haj" på Malmö.
    Kramizar på Er alla....

Svar på tråden BT-Träff i Malmö/Lund