• Hannah81

Ny träff i Helsingfors?

Jag kunde bara inte låta bli att starta en tråd till... För vi hade ju så himla roligt! Jag trivdes i alla fall som fisken i vattnet.
    Visst är ni alla med en gång till? Och nya är förstås mer än välkomna med!
    Vill nån föreslå ett datum?

• Svar på tråden Ny träff i Helsingfors?
  • Kicker

Flyttar upp!

Berätta nu för mig vad ni gjorde, hur många ni var,hade ni kul, kom alla överens, vad pratade ni om, ALLT! Skulle ha varit så roligt att komma med..... Men min sambo och jag hade också en riktigt mysig middag ( bra med alkoholfri cider, hihi.., så jätteledsen är jag inte. Kanske jag kan komma nästa gång?

• Kicker

Flyttar upp igen! Barätta nu nån, jag är nyfiken juh!!

• råddjuret

Hejssan tjejer!

Ja visst var det kul på fredagen! Hann ni bra med bussen? För min del kan vi gärna träffas på nytt, men jag är i alla fall ganska upptagen i februari/mars så det måste bli lite senare i vår för min del.

Kicker; hoppas att du kan komma med nästa gång för det var verkligen skoj. Vi var 4st och kom riktigt bra överens. Mest "tentade" vi Phoebe om bröllop, eftersom hon redan är gift och erfaren Samtalet kretsade naturligtvis mest omkring bröllop, men vi hann också spela trivial och leka kulturella och allmänbildade... Fast Hanna kunde oroväckande mycket om Uuno Turhapuro

• råddjuret

Äsch! Nu skickade jag iväg helt för tidigt. Jag skulle sätta in en förvånad smiley efter "Turhapuro" men postade inlägget istället...

För övrigt åt och drack vi gott och hade en himla kul kväll. Det här gör jag i alla fall gärna om!

Kramar

• Hannah81

Jäklar, ja gissa att de sku ha löna sej att hålla tyst om Turhapuro... Å nu e de int mera värt att försöka skylla på att de va den enda filmen ja nånsin ha hört någo om, för ni tror mej ändå int... =)

Jo, visst hade vi skoj. Vi kom verkligt bra överens! Och vi hann alldeles bra till bussen.

Ska vi försöka satsa på april då eller?

• Kicker

Jag kommer gärna med nästa gång!

• phoebe

Hej på er alla!
    Jag hade totalt missa denhär nya tråden, tittar hela tiden på den gamla under mina favoriter, och undrade varför ingen skriver nånting:)Fast de gjord jag ju inte själv heller..

Joo, de va jätterolit, och sådär bra har det säkert aldrig gott i trivial förut..tack vare Nina:)
    Så att tröffas pånytt sku vara kiva!Själv har jag också nu ganska mycket på gång,så april låter bra..

...o god pasta var de verkligen...nami!

• Nelma

Hej!
    Vad bra att ni hade det trevligt! Satt och grämde mig på jobbet då jag inte kunde komma=( April låter bra för min del, då vet jag att jag inte har så mycket med jobb och sånt. Kicker: Det skulle vara kul att ta en kaffe nån kväll, jag har lite fullt upp just nu, men nån kväll borde det i alla fall passa. =)

• phoebe

Tittade just på salatut elämät och där var dom i RWCS eller hur platsen nu hette igen som vi var på..

Det var verkligen jättespännande att träffas, men efter en liten stund kändes det ungefär som om vi sku ha känt varandra jättelänge..Så det var ju skoj!:)

På nästa träff blir vi förhoppningsvis ennu fler, alltid rolit att träffa nya mänskor!Och då skulle vi ju kunna försöka oss på att t.ex fara ut på krogen också..eller nåt sånt.

Hur gick annars polttarena nästa moron, Linda?

• råddjuret

Hejssan allihopa!

Ja det var verkligt skojigt att träffas - det måste vi göra om! Phoebe; tack polttarna gick riktigt bra, vi hade SUPer kul ;) och tjejen som skulle gifta sig verkade jätte nöjd. De gifte sig nu i lördags, så det var skoj att snappa upp idéer och goda råd. Det var ett jätte fint bröllop och välorganiserat, så nu har de satt lite press på oss...

Måste väl börja planera på allvar snart (så att mamma inte går upp i limningarna) men det är ju "långt" kvar ännu till dagen D och jag har nog inte riktigt fattat att det BARA är ett halvår kvar, gulp!

Svar på tråden Ny träff i Helsingfors?