• Hannah81

Ny träff i Helsingfors?

Jag kunde bara inte låta bli att starta en tråd till... För vi hade ju så himla roligt! Jag trivdes i alla fall som fisken i vattnet.
    Visst är ni alla med en gång till? Och nya är förstås mer än välkomna med!
    Vill nån föreslå ett datum?

• Svar på tråden Ny träff i Helsingfors?
  • Ansku

Jag bor i Åbo-trakten, så de e inte så långt. Har hela min släkt i Helsingfors + att min pappa bor där, så det är inga problem för mig att ta mig dit. Jag tror nog att den femtonde kunde passa.

• råddjuret

Här e jag!

Jag har inte hängt här så mycket på sistone så hade missat att ni planerar ny träff! Jag har förstås program 15.5 på kvällen men en eftermiddagsträff skulle jag kunna komma på, har visserligen inte fått arbetsturer för den veckan ännu så jag vet inte om jag har jobb då... Jag får återkomma när jag vet mera.

Vad skoj att vi har blivit fler på den här tråden! Hoppas att jag kan komma på träffen nu bara.

Ha det så bra! Råddjuret

• råddjuret

Hallå! Var är ni? Finland can you hear me?!

• Zola

Hej på er!
    Har vi bestämt oss för träff i Hesa den 15.5.04?! Var ska vi träffas, vad ska vi göra? Ska vi gå ut och äta, sedan kan ju de som vill fortsätta någonstans. Över en bit mat lär man väl känna varandra och kan utbyta idéer om bröllopen.
    Kom med förslag om tid, plats och program!
    Hur många blir vi?

• Vasabrud

Yes, så roligt att det finns andra här i Helsingfors som ska gifta sig! Får man hänga med på er träff?

• Kicker

Vasabruden - självklart får du hänga med! Jag tar mig också den friheten, fast jag inte ska gifta mig, hihi....

(Förresten, jag är den med den stooora magen sen när vi träffas! )

• Hannah81

Vi säger 15.5. Förslag på tid och plats? Om vi ska äta så sku de vara bra om de int sku kosta jättejättemycke, för ja e lite peeaa.
    Vi sätter igång en lista på folk som e me (plus ålder, tid för bröllopet), kopi-peista den å sätt med era namn:

- Hannah81, 22, 16.7.2005
    - (Kanske Nina, Hannas kompis, 21, juni 2005)

Fler?

• råddjuret

Jag vet visserligen inte ännu heller om jag har jobb eller inte, men jag satsar på att jag kan komma. För mig skulle alltså nångång på eftermiddagen passa bäst typ kl.15. Men ni som är säkra att ni kan komma så bestäm ni tiden...

- Linda (Råddjuret), 26, 14.08.2004

• Zola

- Linda (Råddjuret), 26, 14.08.2004
    - Eva (Zola), 24, 4.9.2004 (kanske brudfrämma Tove, har inte frågat ännu)

• råddjuret

Jag fick just veta att jag inte har jobb på lördagen 15.5 så jag är med på träffen (om vi alltså träffas på dagen, kl.19 så har jag program...)!

Det ska bli skoj att träffas!

• Kicker

Hellre dagstid för mig också..... Typ en sen lunch/tidig middag nånstans? Och billigt får det ju gärna vara!

Svar på tråden Ny träff i Helsingfors?