• cattis37

    fortsättning sms otrohet 2

    Hej igen!!!
    Skönt med så många som bryr sej. vill förtydliga en sak angående inlägget..Eftersom några funderade på henne som han skrev till,Jag krävde av honom att han skulle henne om ursäkt , eftersom hon hade blivit rädd när hon fått dem ,,Så han har skickat ett sms och bett om förlåtelse, Då jag mådde så dåligt av det och trodde att han inte älskade mej längre var han villig ringa henne också och tala om att han inte menade något med det han gjort ,och att han älskade mej ,..Men jag satte stopp för det..Just nu har jag bara ångest för vad andra människor tycker och tänker om oss ; Att han är en knäpp dåre som gjort så och att han trånar efter någon annan och jag är dum och stannar..Känslan är jobbig eftersom vi umgås i samma kretsar och jag kan känna att folk stirrar och tänker när vi är ute..Men jag/vi ska arbeta på det .Har fått tid på familjerådgivningen och ska dit och prata,Kanske inte för att få reda på varför han gjorde det ,men för att vi ska kunna gå vidare och att jag inte ska dra upp det i tid och otid..Från det ena till det andra ..Det var intressant att se att det va en kille som svarade också...Ni kan ju ibland ge andra råd än vad tjejer gör..
    Kram på er alla...

Svar på tråden fortsättning sms otrohet 2