Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

    Jag längtar efter mer ......

    Hej allihopa!>Jag behöver älska mer,,,,,men min sambo tycks ha tappat intresset totalt. Jag är en kvinna på 40 år och jag är så ledsen pga av detta.Har tagit upp det här med honom men han är tyst och instängd.Han har lite problem med potensen-men jag brukar lyckas att få upp den efter lite bearbetning.De få gånger vi har sex är det underbart och jag Älskar att ha sex med honom.Har frågat om det beror på mig och han säger att han inte har sån lust alltid.Jag känner mig ratad och oälskad.Jag vill inte vara otrogen-skulle inte klara av det,men jag längtar så mycket efter hans närhet och kärlek.En fråga till er som läser detta inlägg?Vad är normalt i ett fast förhållande vad gäller hur ofta man har sex?Jag vill ha det 2-3 ggr i veckan men min älskade vill bara ha det 1-2 ggr imånaden.Det kanske skulle bli ännu mer sällan om inte jag tog initiativet till detta.Han har väldigt svårt för att tala om känslor-och håller inom sig.Jag är en öppen,känslig och omtänksam person.Han visar sällan vad om finns inom honom och detta gör mig snart galen.Vi har tre barn///varav det minsta bara är 4 månader gammalt.De andra två är mina egna(alltså inte hans)jag hade en svår och jobbig förlossning vilket gjorde att min sambo också hade det svårt i sin roll att stödja mig.Jag kan inte gå in på några detaljer...men det var ett helvete rent ut sagt.Tack och lov så fick vi ett välskapt och friskt barn.Kan min sambo ha tagit skada av denna upplevlse så att det har påverkat hans känslor till mig?Jag bara spekulerar nu,men han är inte som förut.Jo, han har alltid haft svårt med känslor men nu har han blivit så kall emot mig stundtals.Vad ska jag göra?Jag Älskar honom väldigt mycket och vill inte göra slut.Jag tror på att man ska kämpa och rida ut stormarna.Men jag håller på att förgås snart.Mycket tacksam för råd om hur jag ska göra.

Svar på tråden Jag längtar efter mer ......