Inlägg från: Tuvstarr |Visa alla inlägg
  • Tuvstarr

I brudens väska på bröllopsdagen!?

Jag har också klurat på detta med vad man bör ha med sig. För egen del kommer jag plocka med detta i min handväska: (möjligen kommer jag på fler saker vartefter)

*Läppstift
    *Puder
    *Fickspegel
    *Tandpetare
    *Pappersnäsdukar
    *Liten parfymflaska
    *Räddningsdroppar i liten flaska
    *Något ätbart, typ mini-kexchoklad

• Tuvstarr

Okej, Räddningsdroppar har jag precis blivit tipsad om och införskaffat mig en liten flaska här www.blomsterterapi.com Det är en energilyftande natur/blomstermedicin som hjälper mot ja... i stort sätt allt vad gäller stress, oro, nervositet inför större grejer. Faktum är att det hjälper, jag blev glatt överraskad. Man tar 2 till 4 droppar under tungan, och som sagt jag hade effekt på en halvtimme ungefär. Finns inga biverkningar heller. Jag som har lätt för att jaga upp mig tyckte det vore ypperligt att ha med en sån liten flaska i min handväska på min stora dag. Ett tips till fler stressade och nervösa brudar!

• Tuvstarr

brullan:

Smart det där med trosskydd, det ska jag komma ihåg!

wienerwaltz:

Jag kan ju bara tala för mig själv, men jag vet även fler som har provat dessa blomsterdroppar, särskilt dessa Räddningsdroppar, och som upplever god effekt. Är man som person negativt inställd till alternativmedicin så funkar nog inget, fast det står å sndra sidan att det inte är ett placebopreparat. Eftersom jag hade effekt så tror jag stenhårt på det. Kunde liksom varva ner, och det kändes påtagligt. En känsla av lugn och harmoni. Det är vad jag kan berätta.

• Tuvstarr

wienerwaltz:

Okej, men då kan jag verkligen tipsa dig att testa på denna blomstermedicin. Det finns massor av kombinationer man kan få mot blan d annat deppighet, ångest och annat. Tråkigt att du mår dåligt förresten, skickar en stor kram till dig!

• Tuvstarr

Vasatjej:

Anledningen att man lägger ett lakan på golvet hos frissan beror väl på att hår tenderar att lätt fästa sig på brudklänningen. Ofta är ju klänningarna i sånt material att dom formligen drar åt sig exempelvis just hår som en magnet.

Svar på tråden I brudens väska på bröllopsdagen!?