• tuija

    Träff i Stockholm

    Är det någon BT-träff på gång i Stockholm under den närmaste tiden? Har aldrig varit på någon, men nu känner jag att jag börjar förpesta min omgivning med allt bröllopssnack och det vore trevligt att träffa andra som är mitt i bröllopsplanerandet och som vill prata bröllop.

  • Svar på tråden Träff i Stockholm
  • tuija

    Då säger vi det så länge. Om det finns fler som är intresserade av att hänga med så är det bara roligt. Det är ju ännu en hel vecka tills dess, så jag hoppas att fler har möjlighet att komma.

  • Åsa-25

    Halloj
    Vore jättekul att hänga med. Vi gifter oss inte förrens 2005 men det vore jättekul att höra om andras erfarenheter.
    Kul

  • mycket kvar att fixa...

    Jag tänker komma till Stony Knight, hoppas vi blir fler!

  • skratt-maja

    Instämmer med Åsa25, har precis hittat till BT och blivit mkt inponerad av denna sida och den härliga stämning som råder i inläggen, har inte unnit så långt i min bröllopsplanering, men idéer har vi gott om i alla fall..

    Så kanske ses vi i nästa vecka då

  • Karamella

    Det hade varit kul speciellt som jag inte hår så långt kvar till bröllopet... Men jag är på sportlov nästa vecka. Ni får skriva lite här om träffen!

  • Heidi

    Följer gärna med den 24 feb. Är nyinflyttad på Ekerö, så det ska bli riktigt trevligt att träffa lite folk.

  • Stines

    Jag kollade restauranten. Verkar ju vara mysigt och inte alls jättedyrt!

    Vi kanske måste boka bord!?
    Hur många blir vi?

  • Maria - en blivande brud med 100 frågor

    Boka bord vore ju en idé. Jag försökte räkna hur många vi blir och jag fick det till 7 st (efter att datumet bestämts) men vi kanske ska avvakta till slutet av den här veckan och se om det inkommer några fler "intresseanmälningar"???
    Jag vet inte om det är ett ställe som blir fullbokat även en tisdag kväll så vi måste vara ute 1 vecka innan med bokning.....

  • tuija

    Jag tycker vi väntar till slutet, av veckan så att fler får chansen att hänga på. Om vi bokar bord på fredag så räcker det nog.

  • Bonnie

    Jag hänger gärna med 24:e!

Svar på tråden Träff i Stockholm