• KUS

Träff-tråden 2

Hm.. 18 utanför Valand! Då kan jag ju komma ut och hälsa på er iallafall!!

• KUS

gäsp...
    Har äntligen baxat ur två sovandes tjejer ur bilen och ner i deras sängar.. Parkerat bilen och tagit på mig pyamas!

Vilken dålig melodifestival det var ikväll. Ringde inte ens och röstade...

När ska vi ses nu då? Så jag får prata av mig om bröllopet ;)

• KUS

Imorgon blir svårt då jag är ensam med de små. I veckan låter bra om det blir innan torsdag, sen åker jag på bröllopsresa! *räcker ut en trotsig tunga åt isis*
    ;)

• KUS

Jag jobbar ju till 18 så vill ni höra min historia för ni allt skjuta på fikat ;)

• KUS

Eller så hoppar jag den här fikan och återkommer när jag har fler bilder att visa!?!?!?!

• KUS

Blir det en träff idag, tisdag eller onsdag så kommer jag, fast efter 18 då. Blir det ingen så får det bli efter den 22/3 för min del...

Det går bra vilket som!

• KUS

Ja tintin är ju nära för mig, ska bara byta en present i domushuset på avenyn, det går på nolltid! Kan vara på tintin 18,15 senast.

Eller café teatergatan?

• KUS

Jag kan... mellan 18 och 19,40. Men på den stunden hinner vi väl mkt?!?! :)
    Kom på att jag nog behöver tvätta lite för att kunna packa på onsdag kväll.

Men inte är det väl bara jag, kea och isis som kan? Inte för att de är så bara ;) men vi brukar ju bli så många!

• KUS

Ja så många foton har jag ju då inte... har med mig en del från frissan och möhippan dock!

Har också packat ner vigselprogrammet och ett festprogram. Och nu när bröllopet är över ska jag beställa en stoooooooooooor kaka!!! :D

• KUS

Glömde påminna om att de INTE tar kort på Café Teatergatan!!! Så det är kontanta medel som gäller :)

Svar på tråden Träff-tråden 2