• lilla L

Träff-tråden 2

Vi kunde ju haft lekdag idag då Ulrika! :)

Jag är ledig idag (och imorgon) och här på landet är våren något senare, ingen av mina tjejer har fått riktiga besvär här än!
    De har istället tagit fikakorgen med sig och har picknick nånstans i omgivningarna...

• lilla L

Ulrika, jag har storstädat hela huset idag och det är rätt skönt att ha det gjort inför den barnfria helgen ;) Men, jag får väl erkänna att det hade varit betydligt trevligare att ha träffat er!

Hoppas medicinen hjälper er snart... Här har tjejerna inte börjat klaga än - men jag undrar hur det blir efter helgen i småland, där det är gott om pollen nu...

• lilla L

Ulrika, jo jag minns nog förra årets första tidiga havsdopp för ett av mina barn, konstigt nog "fel" barn *ler* Jag hade nog väntat mig att det skulle vara den lilla som trillade i först, med tanke på hur klumpig hon är ;)

Funderar på att hänga på era träffar snart, om det är ok? :) Är det något på gång?

• lilla L

Åhh jag vill verkligen vara med... Undrar om jag kan få till det den här gången?

När och var och hur?

Undrar lilla L - som inte ens har två veckor kvar till bröllopet nu...

• lilla L

Jag hade ju glömt att jag bokat tid för stora tjejen hos frissan imorgonkväll!

Kan tyvärr inte komma den här gången - heller! Antar att jag hinner gifta mig innan jag lyckas få tid över att fika med er!

Hoppas att ni får det trevligt iallafall!

Svar på tråden Träff-tråden 2