Träff-tråden 2
...fast hur går det då med den kortkorta klänningen... :D
...fast hur går det då med den kortkorta klänningen... :D
Ser ju hur du börjar dra på dig "springskorna" och rusa till TopShop imorgon... :D
Blev det fika ikväll? *nyfiken*
*fnittrar* tänk om man kunde vara där före dig och bara liksom "råka" svänga förbi det stället och få den sista... *fnitter*
*klart jag vågar!!*
*balanserar längst ut på balken* :p
*asg* isis... jag tror tyvärr att jag skulle försvinna i den färgen. :(
Teeeeesan!! Va kul att se dig! Lustigt! Tänkte på dig idag av någon anledning jag lätt förträngt... Jo! Vänta! Jag gick ju förbi H&M...! :) Hoppas allt är bra!!
:p :p :p isis och alla andra! Nattnatti! :D
Inga skojiga aprillurerier idag att berätta om?
Btw - OBS!! Inget skämt!!
Funderar i Ullaredsbanor imorgon... Inte bestämt mig fullt ut ännu, men det lockar i köptarmen... Hinner inte nästa vecka, i så fall flyttar vi det lite längre fram. Eller imorgon... :)
Tesan - vi kan flytta det till efter påsk också...!
...okej, efter påsk istället... *snyfta* jag som tänkte "bunkra" upp med lite påskpynt... :D Ja, ja, fixat in lite blåbärsris idag iaf, så det får väl funka som någon tröst... *fnissa*
*hoppar och viftar* jag kan en del vardagar! Rekommenderar återigen ons-fred eftersom de stänger kl 20 då, för då kan man åka lite senare på dagen.
Kea - du får fixa ihop komp! :D *ger kea en valfri BigPack för att bli glad, och lite chokladsås*
upprepa? du? näääähääää! upprepa? du? näääähääää! upprepa? du? näääähääää! upprepa? du? näääähääää! :D :D