• West

Träff-tråden 2

*hoppar och vinkar* Tack för idag isis!! :p

Tänk - jag och isis fixade en hel lång dag i shoppingmeckat Ullared, utan att slå varandra... *fnissar* Skrämde bara isis lite med kundvagnen... ;)

Vi längtar redan till nästa gång när alla ni andra skall med också! *ler sött*

• West

Måste protestera lite...

VEM gjorde strumpslangbellan isis...? inte var det jag! Vem gjorde "slipsen" och eifeltornet med... *hostar högt* :D :D

Du satt ju jättebra där uppe i klädstället när du såg det där läckra plagget! :p

• West

*gaaaah* Jag hade ju glömt de stinkande strutarna!!! *rusar iväg*

*springer tillbaks och kastar ett underlakan för 79,95 över isis och sätter mig sedan på henne och äter triumferande ett kilo sura hundben för 26,95* :D :D

• West

kea - nästa gång får du också åka med!! *lassar över lite 14 kronors strumpor* :D

• West

*detta är kundradion, vill frysfrys bege sig till provhytten är sällskap väntar*

*mumsar vidare och ger några till kea*

...nähääää? Jag trött? :D

• West

Välkommen till Aftonbladsgänget Anna... :D

Hej sommarvigsel förresten! Bridezillor och bridezillor, nja, vet inte det, vi är nog galna ändå! *fniss* En blandning av gifta, blivande gifta och ogifta som inte ens har en tanke på att gifta sig - det är en fin-fin beskrivning! Så det är bara att hänga på och känna sig som en i gänget! :)

• West

Hoppas att ni får det riktigt trevligt imorgon!! Utser Snuttan som förste sekreterare imorgon kväll att anteckna vart endaste ord så jag inte missar något!! :D *lovar att elda upp det så alla eventuella uttalande stannar mellan oss* :D :D :D

Slutar numera både sent imorgon och har officiellt ingen bil längre... *hyschar Snuttan* Får se det positiva - gratis påsklunch imorgon! Fast vad är väl det mot allt bakande som skulle göras?? *snyfta*

• West

Det är nog inga större problem för dig att vara tyst, du lär ju ha hela munnen full av kaka... :D

• West

*suprise* Gooood moooorgoooon! :D

Tänkte bara ruska lite liv i tråden så här på morgonkvisten, och gnugga ur de små sömnkornen i trådens små ögon... :D

Regn till trots - här finnes ett gott humör! Ha nu en bra dag lilla tråd! :)

• West

Sitter och väntar på anteckningarna från ikväll... :D

Snuttan - jag har en "ny" sådan där sak med fyra hjul, men tackar ändå för depositionerna, de kan nog gå till nåt annat skojigt! :D

Svar på tråden Träff-tråden 2