• West

    Träff-tråden 2

    Snuttan - hrmm... ok. Fixar det med ditt konto... :D

    Ang jobbet - visst trist! Men... *hostar* Du får ju stanna kvaaaaaaar i Göteborg! (Även om jag aspade på en viss lgh...).

    Ha en mysig påsk själv!!

  • West

    Åhhh! Nu kommer det fram - Hallonpaaaj! *sukta* Hoppas det blir fler gånger!

    Välkommen till Röd Ros! :)

    Hoppas Nell får 12 härliga dagar!

    Önskar er allihop en riktigt glad och trevlg påsk! Tänker hålla mig undan BT hela långa påskhelgen... *hoppas det inte börjar klia av abstinens* ;)

    Glad Påsk!

  • West

    ...och just det!

    Se nu till att alla era rosa kläder är tvättade och nystrukna för morgondagen!!!

    Det är ju den viktigaste dagen av alla dagar på året att ha rosa... Det är ju SKÄRTORSDAGEN! :D

    Fast E hävdade att det nog var nåt västkustianskt med havet och skär... Eller något man skulle skära... ;)

    *jobbar på den rosa toppen till jobbet imorgon* *fniss*

  • West

    ...oups... Glömt om imorgon... *skäms*

    Får fundera till imorgon Anna! Skall försöka knyta ett rött band eller så runt fingret och försöka komma ihåg att kolla upp!

    Haft en trevligt och lugn påsk i Malung! Verkligheten kändes låångt borta... :)

  • West

    *fnissar*

    Lustigt, tänkte på er (främst isis och snuttan av någon anledning...) i helgen när jag träffade en 1,5 åring... Ett av hennes absoluta favoritord att säga var "KAKA"! Lät dessutom nästan direkt taget från Kakmonstret... :D

  • West

    *hoppar och vinkar*

    Jag är här! 17 va svårt att skriva med nymålade blåmetallic(!!!) naglar! :D Undras vad ungarna säger imorgon... *fnissar förtjust*

    Vill också ha en fika på stan, men sitter nu igen och kan inte direkt planera sådant. *bah* Vi skulle ju ha en picknick på Tjolöholm också... I vår... Det är vår nu! :D Påfågelfjärilar, citronfjärilar och vitsippor tillhör senaste dagarnas vårtecken.

  • West

    Hej hopp i solskenet!!

    För er som funderar på musik till bröllop såg jag en annons i den lokala tidningen idag:

    Bröllop och bröllopsmusik klockan 17 imorgon (lördag 17/4) i Kungsbacka kyrka (ligger centralt i Kungsbacka).

    :)

  • West

    22... *fundera* Säger som isis nåt är det... *funderar vidare*

    Hoppas att ni haft en trevlig helg! Tjörnbrud har nog haft det i alla fall! :) Nedräkningen är väl på topp nu?! *skrattar*

  • West

    God morgon alla kvittrande vårfåglar! Solen lyser, fåglarna kvittrar - jupp, verkar bli en härlig vårdag! :)

    Kan inte den 22:e - skall leka Robin Hood!*suckar* Vill ju också fiiiikaaaaaa!

  • West

    Åhneeej! Då missar jag ju korten! *snyftar* :(

    ...ja, ja... Vad är väl en bal...?!

    Om någon känner för lite kyrka på söndag kl 11? I så fall kan jag rekommendera Vårfrukyrkan... :D Min kör skall ha ett litet gästframträdande där. Det är en sååå 70-tals kyrka!! :D :D

  • West

    *vinkar*
    Hej nell och välkommen hem! :)

  • West

    *vinkar* hej februaribrud! :)

    *pekar* titta vad det sprakar runt kea! *fnissar* det ligger på en bakgata i en avkrok inte så långt från vasaplatsen och skål, men fråga mig inte exakt var... :D

    ...nell... *funderar* skall vi ta en egen egofika någon dag när de andra inte kan... ;)

  • West

    Maria och Tommy!

    Ha en helt uuuunderbar dag imorgon!!

  • West

    *hoppar å skuttar å trallar* (Tur det är vårsångsdags ikväll för jag är "Glad såsom fågeln i morgonstunden" :D

    Åhhh! Jag vill också fika! Fika! Fika! FIKA!!!

    Får dock fundera till imorgon, beror på jobb (ovanligt va...;)) - *ler lite finurligt*

  • West

    ...nämen... Jag tror att jag kommer. En liten stund iaf... Ringer någon jag har nummer till i mobilen... *hostar*snuttan*hostar*

    Fiiiiikaaaaa!

  • West

    Tyvärr Anna... Låter jättetrevligt, *glitter*glitter*glitter* men det är jobb, jobb, jobb...

    Sova snart? Njae... Jobba lite till... *hata publisher-97* Fast kul jobb ändå! *fnissar*

  • West

    *tittuuuut* :D

    Solen lyser och jag strålar nog med den! Börjar få finfin färg i ansiktet i alla fall... :)

    Fika. Jo. Vill...!! (Speciellt egofikan med Nell... *fnissa*). Men har tokmycket att göra känns det som. Tidigast efter Kristi flygare för min del. Tyvärr. :(

    Fast å andra sidan... Då kanske vi kan pula ihop en picknick på Tjolöholm?!?! *jubla och skutta*

    På återhörande! :D

  • West

    ...ja, jo... jag upptäckte också det nu... Snälla kompisar som övertrasserar mitt konto med bilder (nej, det var _INTE_ Snuttan denna gång! :D)

    Suck... Bara fika när jag inte kan, för jag _ska_ till "min" kör på måndag iaf... Sjunga är ju kul! *ler*

    Nåja, den som väntar på nåt gott... ...gjorde hallon/blåbärspaj tidigare i veckan :D (Det är väl så det gamla talesättet lyder?! ;) )

    Nell!! Jag åker till *du vet vart* i helgen skulle jag titta på något att ställa högst upp?? :)

    Om inte annat - ha en trevlig helg allihop!

Svar på tråden Träff-tråden 2