• Gift Anna

Träff-tråden 2

... Ville naturligtvis inte skryta och skräppa, men jag kunde dessvärre inte låta bli!
    Hoppas ni förstår! :D

• Gift Anna

Hej i renrusket!

Idag är det ju inte upplagt för en skön kvällspromenad som det varit de senaste dagarna, trist!

Hur många hade tänkt sig till Tjörnbrud på tisdag? vore kul om vi kunde samåka på något sätt, spårvagn eller buss?

• Gift Anna

Hej Cotterpin!

Trevligt med fika vet ej dock om jag kan då ,vi skall ha gäser på skärtorsdagen ,så onsdagen borde vi handla och fixa inför detta.
    Skall du till Tjörnbrud?

• Gift Anna

Synd, det verkar som om vi blir ett gäng som skall dit... du skall inte joina oss då?

• Gift Anna

Har precis fått reda på att vi slutar 16.30 i skolan i morrn *morr* vilket innebär att jag måste ta ett senare tåg som är i Gbg kl. 18.13! *surar*
    Läängtar efter att få träffa er imorgon! *kramas*
    Apropå skjuts så slår även jag en plinga till nell,vilken tid åker du från Härlanda?

Kramar i massor

• Gift Anna

Va `kul att man kan göra någon glad då!

Vädret är ju inte det skojigaste,men vad gör det nu när vi skall träffas alllesammans! :D

• Gift Anna

nell, jag tänkte inte på det! 30-årskalas, med andra ord fullt upp då?

Skall studsa upp och äta lite frukost så att jag hinner med tåget!

Om inte annat så ses vi ju ikväll, skall bli görmysigt! :D

Kramar i massor

• Gift Anna

KUS och Hagabarna m.fl

Det är träff hemma hos mig den 14/4 kl.19 , om ni är intresserade, maila mig på nazima@spray.se så jag vet exakt hur många som kommer.

• Gift Anna

Hej röd ros!

Självklart får du vara nyfiken!

Från första början var anledningen till att vi började träffas var attdet var någon som efterlyste nya vänner i Göteborgsområdet, och flera av oss nappade och bytte mejladresser. Sedan föreslog jag om inte vi, några stycken kunde ta en fika på stan, och lära känna varandra mer.
    Och sedan har det rullat på och fler har "anslutit"sig! :D

Träffarna var inte menade som renodlade brudträffar ,där blivande brudar träffas och bara snackar bröllop,även om det pratas en hel del om det eftersom vi träffades här på BT! så faller det sig naturligt samt att flera av oss gifter sig eller har gift sig inom en snart framtid.

Vi har även börjat träffas hemma hos varandra ibland,ochså.
    Japp,jag är gift å stadgad sedan snart 2 år, men kan inte slita mig från BT! :D , speciellt nu när jag träffat alla supergoa´ människor här! :D

• Gift Anna

Tack Tjörnbrud för en gör trevlig kväll hos dig!:D
    Tack nell för skjutsen dit, samt snuttan ,isis och maggi tack till er med! Maggi hälsa Joel tack för skjutsen!

Säger som nell att mättnadskänslan består efter alla goda kakor och pajer! mums!

Svar på tråden Träff-tråden 2