Träff-tråden 2
*hooooohooooohooo****
En "sk. nattuggla" som borstar tänderna ,skall krypa till kojs snart! :D
Ville bara se om ni var här
*hooooohooooohooo****
En "sk. nattuggla" som borstar tänderna ,skall krypa till kojs snart! :D
Ville bara se om ni var här
Hej!
Va` glad jag blir när jag ser att ni go´a töser har utökat vår tråd!:D
GRATTIS, Kea!!!!!:D
Jag hänger mer än gärna med den 3/3!!!!! så roligt att ha träffat ett gäng sååå trevliga nya vänner*hoppar och skuttar upp och ner av glädje, och skickar massa kramar till er!*
:D
Skall våra resp. med då?,är inte helt säkert att C kan i såfall! , han skall till Stockholm till företaget där han ex-jobbar.
*jag vill oxå helst gå på mässan på fredagen, och kl 16 låter ypperligt!* :D
....Kom på en sak ,jag röstar oxå för kl. 19 som Maggi, eftersom jag jobbar till kl 16.30 och vill hem och byta kläder innan.
Mums! räkor och vitt vin! :D
Vi skall snart fixa en mysig fredagsmiddag med fläskfile´ bearnaisesås och pressad potatis, samt lite gott vin till (rött)
Borde sätta igång nu....
Jag röstar ochså för det, Kea!
Både att vi går ut och äter (inte på ett alltför dyrt ställe,eftersom man är "fattig"student)den 3/3, samt någon lördag längrew fram, är det med respektive då?*Anna ser ssig om lite undrande*
Jag, jag!!!!*räcker upp handen* :D
Jag röstar för Maggis förslag om Pasta etc,den 3/3, varit där och ätit två gånger och inte blivit besviken båda gångerna!
Tycker ni att kl. 19 blir en bra tid?
En lördag i april låter även bra för min del,om vi ska he med våra respktive.
*flyttar upp vår tråd*
Här är jag!!!!*vinkar till isis och Kea* :D
Tröttnade på att plugga för en stund så jag satte mig framför datorn en stund!
OOps, då har jag mailat fel! typiskt mig att vara impulsiv och inte läsa allt FÖRE
Maggi du har väl både min mail, hemadress +telnr och mobil? skriv om jag skall maila dig ändå!
Vilka var det som var sugna på att gå på mässan på fredag kl. 16?
*Ser mig om efter fler*