• West

Träff-tråden 2

*puuuurrrr*puuuuurrrrr*

Var isis också uppe och shoppade inatt??

*trallar iväg lätt övertrött*

• West

*puuuurrr* [blev ju kliad bakom örat!!! :D]

Var är alla??

Maggi - när skulle du boka bord? Räkna bara EV med mig! *måste fundera!!* Vill ju, men det är mycket som händer helgen efter som jag behöver vara pigg och alert på, en sen-mitt-i-veckan-kväll med er är KUL, men kan straffa sig till helgen. :(

kea - det sägs ju att om man svär ect skall man ju tvätta tungan med tvål... Vilket språk du måste ha! :D ;) :D

Åhhå! Måste bara berätta! Var på Nallekurs ikväll! Visserligen mycket hur man har diverse teman på förskolan uppbygda efter nallar - MEN såååå många sööööta nallar föreläsaren hade! Jag som inte ens är så mycket nallefreak i vanliga fall smälte TOTALT!!!

• West

Dags för veckans Gilmore Girls strax! :) Ner och fixa lite goa varma mackor... *mmmm*

Idag skulle programmet passar er lite grand - Rory skall bli bjuden på Deans bröllop lovade tidningstexten... :)

• West

isis - *orolig* har ni _de_där_ nallarna som är lite "lätt" suspekta?? ;) :D

*funderar*funderar*funderar* MissJossan - vi kanske kan satsa på en kopp kaffe... :D (och se hur de andra äter...)

...sen undrar jag VART ÄR ALLA?!?!?! Dålig fart! Bara någon sida att läsa ikapp idag ju! *buhuhuhu* ;)

• West

*buttar upp den*

Har alla varit ute och njutit av det vackra vädret idag månntro?! :)

• West

Njöt också av vädret och att E är här! :) Skall vara kvar ända till onsdag! *glad*

*funderar* kom Snuttan också ut idag?? :D

• West

*host* jag tror inte jag kommer...

Känns som det är toookmycket! (kan även hänga ihop med mina urusla jobbtider denna vecka...)

Plus Skåne ToR lördag.

Vill. Vill. Vill.

Tesan - när skulle vi fika sade du!? *hintar*

• West

Skulle just fråga om ni är så mätta att ni inte orkar skriva när Anna skrivit!

Lät som ni hade det kul! Trevligt! Tesan skulle väl få bestämma dag till nästa gång? :) *kliar mig i huvudet* (nä, inte löss...) hrm... Vilken dag som helst utom måndag _kan_ funka. Men det vet man inte förren då... *tihi*

Hoppas att ni haft det bra alla i alla fall!! :)

*puuuuuuuurr*puuuuuurr*

• West

*muttrar* :D ;)

Då säger vi väl en onsdag igen då! :D

Svar på tråden Träff-tråden 2