Träff-tråden 2
Trösta mig nu! Hemma med vinter-kräk-sjukt barn. Varit vaken hela natten, nu tvättar jag lakan och pyamas och sofföverdrag....
Trösta mig nu! Hemma med vinter-kräk-sjukt barn. Varit vaken hela natten, nu tvättar jag lakan och pyamas och sofföverdrag....
Åh Ullared.... *suck* Jag som älskar att köra vagnrally mot griniga damer och stå där med triumfen över att ha erövrat den sista burken med krossade tomater för ynka 1 riksdaler...!
Har just sett Pirates of the Carabbean :)
Otroligt kul och inspirerande film ;)
Har ni somnat??????
Förresten en sak till... Har fått sisådär 300 kort av fotografen ;)
Nå´n som är sugen på en träff?
Om Isis lovar att inte kladda med kladdkaka på korten ;)
Jag kan inte heller idag så jag tar gärna en träff snart!
Grrrr.... skrev ett långt inlägg som försvann för helt plötsligt för "servern kunde inte hittas". Blä!
Röd ros:
Våra träffar är till för att ha en trevlig kväll. Är det nån som vill prata bröllop så gör vi det, är det nån som vill prata jobb så gör vi det!
Jag tänkte ta med mig våra bilder från fotografen nästa gång. Förra gången hade jag med trycksakerna och bilder från möhippan!
Anna, den 14:e funkar inte för mig för då har jag tjejjerna. Det är hämtning på skola och fritids och dansskola sen på kvällen.
Det hade varit trevligt annars! Lättare att ta med korten hem till nån än ut på kafé!
Kram på er!
Just det ja, katterna... då hade det inte funkat trots allt :( Jätteallergiska jag o lillan!
Får bli på café eller här nån dag!
Glad påsk!
Hoppas ni hade det kul hos Anna!
Nu har jag för femtielfte gången bäddat ner lillan, får se om hon stannar i sängen den här gången... :)
Om tio minuter slutar mannen jobbet!
Synd med våra knäppa arbetstider, det gör att jag har svårt att hinna med mysiga BT-träffar :(
Kram på er!
Jag tror jag kan den 22:e! Slutar dock klockan 18 tjejer!!! ;)
Oj oj oj, vad drog jag igång nu :-O
Funderar på om vi ska ta det hemma hos mig... eller på stan?!? Vad tycker ni? Hinner/orkar ni ta er ut till Frölunda?
Om solen skiner kan vi ju sitta på altanen!
Vi får se vad de andra säger, tar vi det på stan så blir det lite tidigare än om vi ska hem till mig... för då måste jag ju greja iordning först
Det regnar.... ska vi avvakta och se vad det blir för väder? Kusligt regnväder som det här så tar jag det hellre på ett kafé!
villerkulla för trångt?
teatergatan?
Strax efter 18,00!!!
Korten finns kvar Anna, men det vore kul om vi blev ett gäng. Jag har inte kunnat vara med på så länge...
Var har Nell varit??? *ligger efter i uppdateringen* Välkommen hem iallafall! :)
Villerkulla 18,05 för min del... om jag springer ;)
Det låter som en bra idé!
Vilka blir vi nu då?
Usch då Maggi...
18,02 utanför Valand??? Snälla, så kan jag gå med er!
Det går snabbt till villerkulla därifrån!
Glöm ej kontanter!
Jag är väldigt påverkad av pollensäsongen, bli inte rädda när ni ser mig: Jag är inte sjuk i nån hemsk pest... bara allergisk...
Nu ska jag ta min röda näsa o gå och lägga mig.
Februaribrud! Du är väldigt välkommen!!!
Lysande!
Februaribrud, jag är den jeansklädda tjejen med röda ögon som rusar UT från Lilla London 18,02! Har en Sisterspåse i handen och alldeles för höga klackar på mina vita stövlar ;)
Halvlångt hår, och en gnistrande vigselring på vänster ringfinger :D Hi hi.
Kul med en ny februaribrud nu när jag är avklarad!
Ses om lite mindre än 8h...
Ni är då för snälla!
Trevligt som vanligt!
Somnade i soffan när jag kom hem, ska nu gå och lägga mig på riktigt ;)
Kul att se Snuttans tyger, jag är grymt imponerad av din mamma måste jag säga! Vilket projekt! Underkjolen hänger för provning sen när allt börjar bli klart. Den gråter i sin förpackning i garderoben ;) Och den där ringen- jag tror jag är kär!
Ha det bra i Sthlm Maggi!
Tänk vad vackert solen skin ikapp med det strålande brudparet idag!
Grattis igen Maria och Tommy!
Tack Snuttan och isis för en trevlig dag i solen!
Lilla L nu kan du prata om ditt bröllop för jag kan inte komma med...
Kram!