• nell

Träff-tråden 2

kea: Härligt! Önskar dig verkligen lycka till med nya jobbet! Det kommer säkert vara superbra.

Har du döpt om John till Johan btw *fniss*

• nell

Hrrmmm... fika på söndag... Jag kan inte lova något för F och jag har pratat om att åka skridskor på Vänern. Det beror naturligtvis på isförhållanden och väder.

Maggi: Var bor ni?

OT... Har precis fått en underbar 30-minuters massage. Vardagslyx!!

• nell

snuttan: Ska bli intressant att se ifall du har makt över kung Bore... *fniss*

asajoh: Har du hämtat nya bilen nu? Spinner den som en katt? Annars kanske West skulle kunna ställa upp...

• nell

Jag såg inget plakat Bara för att jag alltid dyker upp sist...

• nell

isis, kea och cotterpin: ang vad vi pratade om innan vagnarna kom igår... läs tråden "dumma säljare på ebay!! långt!!" och särskilt inlägget från en som vi diskuterade. Jag tycker den personen verkar elak...

• nell

God morgon

isis: åh nej! Stackars dig! Hoppas att nattens inpackning gjorde susen!

Ha nu en jättebra dag allihop *vinkar till alla som så småningom slår upp sina blå/gröna/bruna*

• nell

kea: Kanske för att du skrev ett kolon och sedan ett stort d... Ibland är dom luriga dom små smileysarna...

• nell

Och vart har solen tagit vägen egentligen? Jag vill ju ha solsken när jag slutar halv fyra *putar med underläppen*...

• nell

Bäst jag tar på mig solglasögonen för nu blev det så ljust här när isis strålar för fullt

Vilka ska till Maggi på söndag?

Kramkalas till er alla från mig också.

Svar på tråden Träff-tråden 2