Träff-tråden 2
*fnissa* gosedjur med namn och egna personligheter.. låter som mina *fnissa mera* M har ett par alter-egon han med *skrattar* ja oj vad mycket tokigheter man hittar på :)
*fnissa* gosedjur med namn och egna personligheter.. låter som mina *fnissa mera* M har ett par alter-egon han med *skrattar* ja oj vad mycket tokigheter man hittar på :)
Urscha.. stora räkningar som man inte väntat på är aldrig kul *sucka* fick en sådan förra året som sabbade våran ekonomi nått frukansvärt ett halvår framåt.. men men, jag hoppas att det inte händer igen *hoppas hoppas hoppas*
Oj! redan fredag ju *fnissa* hade nästan glömt bort att det var denna helgen ju!
Jag kommer in vid 16 med, hoppas jag är där i tid! och jag vet inte om M följer med än.. men men, jag kommer iaf! *fnissa*
*fundera* går det bra att även jag kommer vid kvart över? så hinner jag hem och plocka med mig lite grejer (och lämna varorna jag handlar på lunchen) ?
*vinka till isis och hälsa på Anna* skall vi fika sedan efteråt eller fikar vi där inne till hutlösa priser..? tyckte jag hörde nån surra nått om tintin *fnissa*
yay! min M följer med, vi är utanför mässan senast kvart över men troligtvis redan vid 4 :)
Då var man påväg in till stan! ses om ca 80 minuter! :)
Anna och isis
Desamma desamma! :)
Anna, hoppas du inte tog illa upp åt det M sa, det var iaf inte så han menade det..
Nää, hade inte sagt nått, kände inte att jag skulle behöva "varna" honom för det *fnissa*
Men man vet aldrig hur känsligt det kan vara!
det låter bra kea! :)