• West

Träff-tråden 2

Ullared - när som helst i princip. För min del går det ypperligt efter löning också. Tvärvägrar dock att åka en lördag efter löning!

Innan påsk? Efter påsk? :)

• West

Solen lyser! Idag är det ett strååålande väder! *trallar*

Snacka om att isis åt drottningpaj för dig nell... Du skulle sett vilka tuggor! Inte förvånad om isis smög tillbaks mot TinTin sedan och åt lite till... :D :)

Okej... Före påsk, men efter löning. Det innebär ungefär mellan 29 mars och 8 april. *funderar* Äsch! Jag vet inte vad som passar mig bäst ännu. Men den som på rak arm kan planera in nåt är välkommen att göra det! :)

Jag kan dock inte 2-3 februari. Verkligen inget jag kan skjuta på... *asg* Oj, nu är jag verkligen lättroad... :D :D :D

Hej och hå, ut och gå!

• West

isis - ja, ja... FÖRLÅÅÅT DÅ! Matvrak! *gömmer "pepparkakspulvret"* Menar naturligtvis 2-3 APRIL!

Lustigt - reflekterade förut över att *tänka* Cotterpin varit borta ett tag! Letade över hela Kungsmässan, men ingen Cotterpin. Var kan Cotterpin vara?? Och som gubben ur lådan dyker hon upp här! :o Mitt framför näsan på oss! :D Sicken luris! :D *hoppar och vinkar*

Tyvärr ingen AW på fredag för min del Maggi. Nästa fika - kom med ett förslag! *ler*

• West

Kör på måndag. Tisdag eller onsdag kan funka. Men "thats me"...

:)

• West

*räcker ut tungan åt isis* Det är sååå gott med tårta! :D

• West

*mmmm* Japp! Blåbärssylt och vaniljvisp i mellanlagren, grädde ovanpå och garnering med... FRUXO! :D :D :D

• West

Anna - jag kan maila en bild... *fniss*

• West

*kikar in och knaprar vitpepparkorn*

• West

*funderar på tårta...* Med fruxotopping... :D

• West

*den förvirrade tittar in igen*

Jag kan inte på tisdag heller ju! Eller onsdag. Har en "äggstra" grej då (faktiskt "äggstra..." :D ) och möte på onsdag. Sorry girls. :(

*tröstar mig själv* Det kommer fler fika tillfällen!! :)

Svar på tråden Träff-tråden 2