Träff-tråden 2
Ojdå... ingen morgonpigg isis idag... Fika på tisdag kl 17 låter toppenbra! Lejontrappan som vanligt?
Ha en bra dag i solskenet! (Själv ska jag åka skridskor i eftermiddag *jublande glad* )
Ojdå... ingen morgonpigg isis idag... Fika på tisdag kl 17 låter toppenbra! Lejontrappan som vanligt?
Ha en bra dag i solskenet! (Själv ska jag åka skridskor i eftermiddag *jublande glad* )
Anna och isis: Jo... F och jag är ena riktiga skridsko-fanatiker... Så fort det finns isar och vi har möjlighet (jobbet tar ju en del tid, typ 32 timmar i veckan) så åker vi långfärdsskridskor. I eftermiddag ska vi åka på Mjörn *håller tummarna för att solen inte har tagit för hårt på isen under dagen*. Och jag lovar, vi har ett ordentligt säkerhetstänkande! *nickar intygande*
Fika på tisdag. Jippie!! Jag längtar redan
Nu känner jag mig allt lite utanför Missade fikat i tisdags och kan inte följa med på AW ikväll. *Stora krokodiltårar rullar utför min kind och ner i tangentbordet*
Jag tänker i alla fall inte säga att någon av er ska ta en öl för mig med... för då vet man aldrig hur det slutar
isis - Du är så go! *en stor kram från mig* Japp, jag kommer på tisdag! Ska bli jättekul att träffa er igen
isis - Nu känns allt mycket bättre Det blir en trevlig helg tillsammans med min kära mor. Ska sy på brudklänningen
Japp, skridskoandet gick finfint igår. Plurrade inte en endaste gång Ha en supertrevlig helg du också!
Ni andra också, naturligtvis!! Men jag ska inte gå härifrån förrän om 2,5 timme *håller tummarna för att tiden går fort tills det blir helg* så det finns tid kvar att önska trevlig helg.
Vad jag pladdrar Sorry!!
japp, nu ska vi börja sy i det riktiga, fina, vita tyget... *spänningen stiger längs ryggraden*
ha så roligt på bussen och framförallt på AW'n, isis!
Ha nu så jättekul ikväll era busar som ska ut och dricka öl/vin! Och ha en riktigt bra helg!
*kram på er alla*
*smyger in*
Jag röstar för att det INTE blir fröken Olsson. Tycker att det är så väldigt hög ljudvolym där... sedan de kaklade in hela stället...
Kafé Vanilj är mitt favoritställe däremot... Condeco går ju också väldigt bra. Vad tycker ni andra?
Maggi - vad synd att du inte kan komma!
Cotterpin - skulle du titta förbi?
Vilka blir vi egentligen? Fröken nollkoll är det som frågar