• West

Träff-tråden 2

*vojne*vojne* kea och isis på nya äventyr... :D Hur skall det gå? :D :D

• West

*blingblongblaaaannnngg*

Jag utfärdar härmed en varning för känsliga läsare. Ni som tänker besöka någon centralare uteställe imorgon kväll - isis och kea tänker göra stan. Hur och var har inte framkommit ännu, men lämpigt är något uteställe med ölrättighet. Vill ni ha en lugn och fridsam kväll, undvik de centrala delarna.

Ser ni någon plakat isis/kea... F'låt någon isis/kea MED plakat skall det ju vara! :D Som sagt var ser ni någon isis/kea MED plakat som det står BT på håll er undan!! Man kan lätt bli smittad och vilja ta en öl, men en öl leder sällan bara till en öl och en öl kan bli flera öl, vilket kan leda till lätt maginfluensaliknande symptom under lördagen. För en frisk och pigg lördag - stanna hemma... :D :D :D

*kunde inte låta bli...* *fnitter*

• West

isis kanske förbereder inför imorgon kväll... :D

• West

Lät som det var kul igår!

Hoppas att ni har en trevlig lördag också! Kanske lite "drag" i den, speciellt ikväll... :D (syftar på Melodifestivalen).

Kanske något gott att äta också...?! :)

• West

Har en sovande pojkvän på soffan... Han har fått för mycket snurrevatten i sig tror jag... :D

Fast jag skall nog också sova snart...

• West

Hihi!

Jodå, han mådde faktiskt riktigt bra idag! *skrattar* Snurrevatten kan vara lurigt ibland... :D

Nu är jag lite förvirrad. Vem tårtkalas? Vart? När? Jo, jag vet ett tårtätartillfälle, men är det fler på gång? *förvirrad*

06:41 - en söndag!?!? Isis - hade du inte gått och lagt dig då eller?! *fnitter*

Hälsningar från ett Linköping som haft +10-12 grader idag = helt uuuunderbaaart!

• West

Välkommen hem igen KUS! Hur hade Mrs USA det i USA?! :)

Fika... *suktar* Ja, ja. Vad är väl en bal på slottet...? *fnitter* Jag får väl fixa en slottsfika... ;) Har ju nära... :D

Hoppas att ni får det skoj imorgon!

• West

Tyvärr Anna! Säger det samma - var ju länge sedan nu! Nu börjar säsongen ebba ut för min lilla fritidssysselsättning, en månad till ungefär, sedan är det lugnt på den fronten iaf till i höst någon gång... :D

• West

...ja, just det ja! Det var ju idag som ni var och fikade! Era små gottegrisar... :D

Själv har jag fått 30 ägg... :D :D Äggstra kul ikväll... ;) :D

• West

*kastar ett ägg på isis* ...då var det bara 29 kvar... *fnitter*

Ja du... Ge dem till bättre behövande? (Läs; mamma&pappa) :D

Pannkakor? Sockerkaka? Våfflor?

Svar på tråden Träff-tråden 2